Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chcialabym sie alegrowiczow doradzic odnosnie reklamacji, mianowicie zarklamowalam produkt, gdzie ewidentnie jest to wada: po ponad roku w bucie popekaly szwy miedzy butem a podeszwa i odkleila sie podeszwa po wewnetrznej stronie buta, byty nie byly orane, byly uzydkowane zgodnie z ich przeznaczeniem,prosilam o zwrot pieniedzy albo wymiane na nowe obuwie, sprzedajacy twierdzi ze nie odda kasy i wysle uszkodzone buty. Prosze o pomoc jak moge odzyskac pieniądze lub nowe buty. Pozdrawiam
Nie może tak sobie odesłać, składasz reklamację a sprzedający musi ją rozpatrzyć i uzasadnić, w takich sprawach to najlepiej otworzyć dyskusję, masz pomoc Allegro i sprzedający ma 24godz, na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:77797297 Po kolei bo trochę chaotycznie opisałaś sytuację.
Rozumiem że zgłosiłaś sprzedającemu reklamację poprzez wiadomość allegro/dyskusję i on na odległość od razu ją odrzucił bez oględzin?