Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam na Allegro kurteczkę. Zdostawą do mnie były bardzo duże problemy. Wcześniej już opisywałam w dyskusji. Na kurtkę czekałam prawie miesiąc. Gdy wreszcie kurtka do mnie dotarła okazuje się że jest nie ten rozmiar co zamówiłam
Zrób zwrot, wygeneruj kod i odeślij, wystarczy zrobić to tu:
Client:46305791 jeśli masz możliwość zwrotu przez system to wykonaj . W przypadku problemów ze zwrotem środków otworzysz dyskusję i przy pomocy administratora sprawa zostanie zakończota bez straty z Twojej strony .
@Client:46305791 Nie dzwoń i nie pisz maili, tylko otwórz Dyskusję. W niej zgłoś problem, a po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do załatwienia reklamacji. Zapytaj w Dyskusji na jaki adres odesłać kurtkę niezgodną z opisem i zażądaj wymiany na zgodną lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. Koszty wymiany, czyli wysyłki reklamacyjnej także ponosi sprzedawca. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w Dyskusji.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli chcesz zwrócić bez podania przyczyny, zrób to tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac... Jeżeli nie masz darmowego zwrotu, wyślij sprzedawcy mailem rezygnację z zakupu i odeślij towar na adres podany na aukcji w zakładce Zwroty. Przy zwrocie bez podania przyczyny pokrywasz koszt odesłania, a sprzedawca zwraca Ci całą wpłatę.