Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zakupiliśmy dla naszej pracownicy ogrodniczki robocze, ale nie zauważyliśmy, że czas dostawy to aż 88 dni...
Czy da się z poziomu platformy "odwołać" ten zakup (płatność miała być za pobraniem)?
Czy trzeba jednak zgłosić się telefonicznie do firmy i poprosić o anulowanie zamówienia?
Pozdrawiam serdecznie
@fgplus_pl najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą , długo czas realozacji wskazuje / domniemam / na persinalizację produktu .
@fgplus_pl Cześć. Jeśli dokonałeś zakupu niekonsumenckiego, czyli na fakturę i w związku prowadzoną działalnością gospodarczą, to sprzedający może odmówić przyjęcia odstąpienia od umowy (ta zasada nie dotyczy jednoosobowych działalności, o ile zakup nie ma charakteru zawodowego).
Najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym i wyjaśnij mu tę sytuację. 🙂
Dziękuję, w poniedziałek skontaktuje się z sprzedawcą 🙂
@fgplus_pl Wejdź w zakładkę "Moje zakupy" i odznacz zwrot, są jak tu piszą wyjątki ale jak masz taki termin dostawy to nie powinno być żadnego problemu.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione