Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Pierwszy raz tu piszę, więc przepraszam jeśli coś źle robię (chciałem napisać bezpośrednio do allegro, ale nie znalazłem takiej opcji).
Do rzeczy: kupiłem akumulator, który okazał się zły (z mojej winy- źle dobrany). Sprzedający dał możliwość wymiany, ale wysyłkę muszę opłacić i zorganizować we własnym zakresie. Tu zaczynają się schody - żadna firma nie ma takiej oferty dla klienta indywidualnego. Jak rozwiązać ten problem?
@arek_inc2 Porozum się ze sprzedawcą, aby odebrał akumulator własnym transportem i zwróć mu koszt. Sprzedawcy akumulatorów zazwyczaj dysponują odpowiednim transportem lub mają możliwość taki transport zorganizować.
@xyz96Sprzedający napisał że nie ma jak - umowa z firmą kurierską rzekomo podpisana tylko na odbiór akumulatorów z jego siedziby...
@arek_inc2 Dziwna ta odpowiedź sprzedawcy. Każdy sprzedawca akumulatorów ma obowiązek odebrać od klienta stary zużyty akumulator, więc nic się nie stanie jesli jako zwrot pojedzie akumulator "niepasujący".
Moim zdaniem powinieneś poruszyć ten problem w dyskusji ze sprzedacą.
Faktycznie jest to dziwna sytuacja, bo stary akumulator nie został odebrany. Otworzyłem dyskusję, szkoda że o pomoc allegro mogę poprosić dopiero jutro...
@arek_inc2 Wygląda że chce ale nie chce, wie że problem z wysyłką. Otwórz dyskusję i może sprzedawca podejdzie do tematu bardziej "ludzko".