anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić paczkę?

Client:109376241
#7 Wielbiciel#

Kupiłam plecak jednak nie przypasował mi i zdecydowałam się na odesłanie go. Zapakowałam wszystko napisałam też numer zwrotu. Nie widziałam nigdzie funkcji by pobrać etykietę. A w ogłoszeniu pisało że trzeba włożyć numer zwrotu do paczki i nadać. Jedyną opcją była wysyłka własna. Poszłam do punktu GLS by nadać przesyłkę ale nie było możliwości bez etykiety próbowałam też Inpostem również nie mogłam nadać. Jedynie co sprzedawca podał to miasto i kod pocztowy. Napisałam do sprzedawcy ale nie wiem kiedy się odezwie a czas na zwrot mi się kończy.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa tu opisz sprawę sprzedający ma 24godz. na odpowiedź.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109376241 wszystko masz w mailu o zgłoszeniu zwrotu oraz w zakładce zwroty, tam jest adres do odesłania paczki 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:109376241
#7 Wielbiciel#

W zakładce zworty mam tylko kod pocztowy i miasto a maila z zgłoszeniem zwrotu nie otrzymałam

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109376241 a to był zakup od firmy ? daj link o ile to nie tajemnica ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Jeśli nie masz kompletnego adresu to napisz maila do sprzedającego niech poda adres i jednocześnie powiadomisz go o zwrocie.  Jeśli napiszesz maila rano to możliwe że jeszcze jutro wyślesz paczkę.

Nie zakładaj na razie dyskusji, wystarczy zapytać sprzedawcę.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:109376241  jeżeli zakup był bez smarta to nie dostaniesz etykiety,  wysyłkę musisz opłacić  z własnych pieniędzy w punkcie nadania. Jeżeli wysyłasz GLS  to idź do punktu nadania tam podasz dane do wysyłki, opłacisz, a etykietę oni sami wydrukują i nakleją.  Podobnie na poczcie, wypełniasz  formularz nadania paczki, płacisz i dalej poczta się tym zajmuje

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Jedynie co sprzedawca podał to miasto i kod pocztowy. Jak to możliwe?

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Bo to pewnie prywatny sprzedawca. Ale to tylko moje przypuszczenie. 

oznacz moderatorów

Client:124951850
#7 Wielbiciel#

Nie sądzę.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109376241 widzę, że w ofercie sprzedający nie udostępnił ani usługi Smart! ani darmowego zwrotu.  Jedynie wysyłkę na koszt własny. 

W tej sytuacji poczekaj, aż sprzedający nie poda Ci adresu do zwrotu. Jeśli nie odezwie się w ciągu 24 h kliknij- "poproś o pomoc Allegro". Doradca wówczas włączy się do dyskusji. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów