Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu konta microsoft, do którego dostęp mają inni użytkownicy (sprzedawca podał innym użytkownikom hasła do konta), sprzedawca nie odpowiada na moje maile i wiadomości, chciałem dokonać zwrotu natomiast allegro wymaga potwierdzenia nadania zwrotu, a haseł do konta nie da odesłać się w fizycznej postaci. Co robić?
@Client:103472331 Ty nie zwracaj tylko złóż reklamację 😄
Okej dzięki, a jak mam to zrobić?
W każdy możliwy sposób listownie>formularz, mailem itd, ale możesz także poprzez otwarcie dyskusji:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
jak na zwykłym: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Okej, ale sprzedawca nie odpisuje na moje maile, więc nie wiem czy odczyta mój mail z reklamacją.
Chyba, że mam gdzieś indziej wysłać tego maila
To jego problem, otwieraj a on ma obowiązek w 24godz na odpowiedzieć.
Dziękuję
Treści cyfrowe nie podlegają zwrotom tj oprogramowanie bez nośnika