Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam kilka pytań. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kupiłam na aukcji towar, podczas kupowania pokazał mi się " termin dostawy piątek 30.09". Byłam pewna że najpóźniej w ten dzień towar do mnie dotrze.
Oczywiście nie dotarł i musiałam kupić stacjonarnie taki sam bo był mi pilnie potrzebny.
Wystawiłam negatywa, że towar nie dotarł i sprzedawca teraz mnie straszy sądem bo allegro potwierdziło że sprzedawca miał 3 dni robocze na wysyłkę a nie na dostarczenie. Wg allegro to jest przewidywany czas wyliczany na podstawie wcześniejszych wysylek.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego mi się pokazywało że dostawa akurat w ten dzień i nigdzie nie jest napisane że to jest przewidywany termin dostawy, oraz dlaczego do momentu umieszczenia paczki w paczkomacie miałam komunikat z allegro że paczka dotrze z opóźnieniem ? Bo allegro nie zechciało mi udzielić informacji.
Może ktoś byłby mi też w stanie wytłumaczyć dlaczego na aukcji sprzedającego pokazywało się "dostawa 30.09" a po umieszczeniu przeze mnie negatywnego komentarza, nagle widnieje "wysyłka do 3 dni roboczych "? Choć na innych jego aktualnych aukcjach wciąż widnieje termin dostawy.
Nie dam rady już zmienić komentarza bo raz zmieniłam ale chciałabym aby został negatyw.
Czy mogę go jakoś usunąć i znowu wystawić negatywa ?
@anicia32 tutaj allegro wprowadza w błąd kupujących 😞
Sprzedawca podaje że wysyła do 3 dni jest to w zakładce dostawy
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 3 dni.
Ale w momencie gdy będzie wysyłał większość zamówień na drugi dzień to w jego oferty wpierdziela się allegro z dopiskiem 🙂
Pamiętaj że to przewidywana a nie gwarantowana dostawa 🙂 A tu masz stanowisko allegro
W mojej ocenie negatyw był nie słuszny o ile wysłał w terminie jaki zadeklarował 🙂
Czy wobec tego takie stanowisko allegro jest gdzieś w regulaminie ? Dlaczego to ja mam być stawiana przed sądem jeśli to allegro wprowadziło mnie w błąd ?
@anicia32 Bo Ty wystawiłaś nagatywa i Ciebie będzie sprzedawca ścigał a uwierz mi coraz więcej to robi bo taki negatyw może popsuć lub doprowadzić do bankructwa firmę 😞
Wpływa na jakość sprzedaży, pozycję ofert oraz czy będzie smart w ofertach 😞
Decyzja należy do Ciebie ale zawsze można napisać do allegro to usną negatywa, uwierz mi że bałagan narobiło allegro 😞
Tu masz opisane jak allegro zmienia i liczy dostawy https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-AVlrm8wY3Sg#jak-obli...
A powinien ścigać allegro, jeśli to faktycznie wina allegro to sąd mam nadzieję oddali jego pozew .
@anicia32 Allegro wprowadziło Ciebie w błąd ale to Ty wystawiasz komentarz - nie allegro.
Widzisz - największy problem w tym wszystkim stanowi to, że zarówno Ty jak i sprzedający jesteście w tej sytuacji poszkodowani a allegro całkowicie umywa ręce.
Tylko że ja próbowałam to wyjaśnić a sprzedający jedzie po mnie z grubej rury i straszy sądem, prawnikiem etc...
Na każde moje pytanie sprzedający krzyczy że go znieslawilam i pójdzie do sądu. Nawet nie na wszystkie pytania odpowiada.
Ja dowiaduje się o tym że allegro wprowadza w błąd od was a powinnam przecież od niego. Odrazu bym mu taki komentarz usunęła a tak to nie wiem czy zasługuje
@anicia32 Uściślając - stanowisko allegro oraz ich algorytmy liczenia przewidywanego czasu dostawy są takie, że:
jeśli sprzedający zadeklaruje, że wyśle towar "do 3 dni roboczych" to nawet jeśli ma możliwość jego wysyłki natychmiastowo to powinien czekać i nadać go trzeciego dnia roboczego po zakupie. Tak samo jeśli zadeklaruje wysyłkę "do 14 dni" to choćby się waliło, paliło a kupujący błagał na kolanach - powinien wysłać dokładnie 14 dnia po zakupie itd.
W tej sytuacji negatyw nie należał się sprzedającemu - jest on "ofiarą" systemu tak samo jak i Ty, tyle, że teraz ma niesłusznie wystawioną ocenę negatywną (którą klienci będą mogli podziwiać przez okrągły rok) której allegro NIE USUNIE - możesz zrobić to tylko Ty.
"Dlaczego to ja mam być stawiana przed sądem jeśli to allegro wprowadziło mnie w błąd ?"
Na to pytanie niech opowiedzą moderatorzy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzięki za odpowiedź.
Tylko w zakładce dostawy właśnie nie ma do trzech dni roboczych.
Jest dostawa w danym dniu.
Poza tym jeśli towar przychodzi po tej dacie , dostaje komunikat że przesyłka jest opóźniona
@anicia32 Kolejny problem jest taki, że w zakończonej ofercie, w zakładce DOSTAWA allegro nie wiedzieć czemu ukrywa informację o deklarowanym czasie na nadanie przesyłki.
Jeśli wejdziesz w aktualne oferty sprzedającego to zobaczysz jaki ma deklarowany czas na nadanie przesyłki.
@kostas11 też się zgadzam, ze tu allegro wprowadza w błąd. osobiście sama kupowałam dla bliskiej osoby jedna rzecz, sprawdzam następnego dnia - niewysłane, nastepnego - niewysłane, no to piszę zapytanie - kiedy wyslą, odpowiedź - jutro , pytam dalej - czemu nie wczoraj? I odpowiedź - bo mamy 3 dni a wysłanie. To nic, że allegro pisze, że przesyłka będzie u adresata dziś , oni maja 3 dni na wysłanie i basta. Niestety ten fakt mozna sprawdzić dopiero po poszukiwaniach, i kicha, moja bliska osoba prezentu na czas nie dostała, ja mogę obciąć gwiazdki ale i tak ktoś tam zacznie mi grozić, że mieli 3 dni na wysłanie. Po co to w ogóle ten parametr.?
Bruździ i wprowadza w błąd,
Oczywistym, że sprzedawca nie zasłużył na negatyw. On wysłał towar w czasie gwarantowanym (do 3 dni roboczych), mało tego on gwarantuje tylko, że ten towar w tym terminie tylko wyśle, a nie że otrzymasz produkt, bo do tego czasu doręczyciele mają w swych regulaminach wpisane nawet 30dni na dostarczenie.
No dobrze , to jak mogę zmienić ponownie komentarz ?
Nie mogę już, bo raz zmieniałam. Napisałam do allegro żeby usunęli ale nie usunęli. Muszę jeszcze raz to zrobić
Dlaczego wobec tego ja widze coś takiego ? Dlaczego przed sądem nie stanie allegro za wprowadzanie w błąd kupujacych ?
I co ze mną ? Ja musiałam ponieść dodatkowe koszty i czekać do nie wiadomo kiedy aż mi zwrócą za ten co nie dotarl
@anicia32 bo jak raz zmieniłaś opinie to drugi tego nie zrobisz, jak się zdecydujesz usunąć napisz do allegro z prośbą to usuną 🙂
I co ze mną ?
Pozwij allegro 😄
Zasłużył bo jest chamski, nie próbuje się dogadać tylko od razu wyjeżdża z sądem. Każdy komentarz nawet na moje pytania kończy się grożeniem sądem. I pisze mi że to ja jestem agresywna
@anicia32 Pytanie brzmi jak wygląda Twoja próba 'dogadania się' i na czym ma ona polegać?
Czy może wszystko zaczęło się od tego, że poszedł negatyw bez żadnego kontaktu ze sprzedającym?
No właśnie pisałam do sprzedającego i mi nie odpowiadał. Dopiero odpowiedział jak wystawiłam negatywa.