anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak zwrócić towar na gwarancji sprzedawca wypiera temat

MAMY ROZWIĄZANIE!
asia18_2010
#7 Wielbiciel#

 Witam, zakupiłam suszarkę ogrodową , jest na 24 m-cznej gwarancji więc jeszcze ma rok . a nie była tania .Reklamowałam ,pisałam do sprzedawcy , odpiera moje zapytania.bo już nie ma jej w sprzedaży, lekceważy moje email .Co mogę zrobić z tą sprawą? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

POK.  To że nie ma jej w sprzedaży nie anuluje gwarancji. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@asia18_2010 W zakładce ,, moje zakupy - szczegóły ,, masz wyszarzony przycisk ,, zgłoś problem z zakupem , ALE obok niebieski napis ,, napisz do nas ,, klikaj w niego i opisz sytuację .

oznacz moderatorów
asia18_2010
#7 Wielbiciel#

dzięki, nie wiem do kogo mam to zwrócić i jak postąpić.

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@asia18_2010 co zwrócić ????

Nie korzystaj z gwarancji !!!! sprawdź co oferuje gwarant w karcie gwarancyjnej, miej opłacalne ???

Złóż reklamację z tytułu rękojmi sprzedawcy, napisz maila że reklamujesz z tytułu rękojmi i spytaj czy masz i gdzie odesłać, do roku domniema się że wada tkwiła w produkcie a po roku do dwóch Ty musisz udowodnić że wada była w momencie zakupu, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jak nie odpisze po 14 dniach uznaje się reklamację za przyjętą ( koszt odesłania po uznanej reklamacji musi oddać Ci sprzedawca ) jak będą problemy udaj się do rzecznika konsumenta 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów