Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłąm Garnek do pasteryzacji, niestety ale muszę go zwrócić. Niby wszystko ok, można dokonać zwrotu ale pojawia sie (jak dla mnie) problem. Otóż okazuje się że - konto sprzedawcy juz nie istnieje , a ponadto za towar płaciłam za pobraniem. Czy to wszystko wskazuje ze mogę mieć problemy ze zwrotem pieniędzy? Podsyłąm link do aukcji z zakupem . Sprzedający to Elektropactum - aukcja (13291627574). Ulka
@teelazainelmes Otwórz "Moje zakupy" odnajdź ten garnek i kliknij "Szczegóły zakupu" a następnie "Zgłoś problem z zakupem" i tam opisz problem.
Sprzedający będzie zobowiązany w ciągu 24 godzin udzielić ci potrzebnych informacji, jeśli się nie zgłosi poprosisz o pomoc Allegro.
Na chwile obecną zrobiłam zwot towaru. Sprzedający chyba tez powinien sie odezwać. Ale dla pewnosci zrobie tak jak mówisz- zgłosze problem z zakupem.
Na chwilę obecną zrobiłam zwot towaru. Sprzedający chyba tez powinien sie odezwać. Ale dla pewnosci zrobie tak jak mówisz- zgłosze problem z zakupem.
Chcesz zwrócić towar czy zgłosić reklamację? W pierwszym przypadku to trochę dziwne, że sprzedawca zniknął niedługo po sprzedaży (na zwrot jest 14 dni od odbioru przesyłki).
Chcę zwrócić. Termin zwrotu mija 31-03-23. Też mi sie to wydaje dziwne. Nie wiem nawet kiedy się ulotnił. No i ta płatność za pobraniem ☹️ Napisałm ze zrobiłam zwot- chodziło mi o to ze zgłosiłam zwrot , Boję się wysłać garnek zeby nie zostać potem z niczym. Jakby nie było to prawie 500 zł
Być może wystarczy się skontaktować ze sprzedawcą (może nie opłaca mu się handel na Allegro i istnieje ale zrezygnował z portalu) - masz e-mail napisz, ewentualnie jak masz telefon zadzwoń. Jak zamknął firmę to ciekawie jak to wygląda ze zwrotami od kwestii prawnej
To ja obstawiam, że on nie otrzymał informacji o zwrocie skoro konto nie istnieje. Z tego samego powodu nie otrzyma otwarcia dyskusji.
Widocznie sprzedaży dokonał w okresie wypowiedzenia
Skoro mogłaś zrobić zwrot to znaczy ze konto nie jest zlikwidowane. Inaczej zgłosiłabyś zwrot a ta informacja nie dotarlaby do sprzedającego bo nie miałby konta
Po kliknięciu na - wszystkie przedmioty sprzedającego - ukazuje się informacja o treści ,, Nie znaleźliśmy sprzedawcy Elektropactum.
@teelazainelmes Nie musisz odsyłać do 31.03. wystarczy że w tym terminie zgłosisz zamiar zwrotu, wypełnisz formularz na stronie Moje zakupy > Szczegóły zakupu > Zwróć zakup.
Oczywista najlepiej zwrócić jak najszybciej, ale najważniejsze jest wypełnienie formularza zwrotu bo jest to jednocześnie powiadomienie dla sprzedającego.
Po zgłoszeniu zamiaru zwrotu masz kolejne 14 dni na wysyłkę przedmiotu. Ponieważ płaciłaś pobraniem to chyba i tak nie masz bezpłatnego zwrotu, więc nic nie tracisz.
Jeżeli jednak otworzyłaś dyskusję , tak jak radziłem wcześniej (Zgłoś problem...), to przypadkiem nie zamykaj dyskusji dopóki sprawa nie zostanie do końca rozwiązana, aż do zwrotu pieniędzy.
Ok. To akurat wszystko wiem. Termin wysyłki to 12 kwiecień , wiec jest jeszcze sporo czasu. Interesuje mnie tylko czy dotrą do sprzedającego moje wiadomosci, jesli nie ma juz konta. Poczekam do jutra , do godz 12:13 - bo tyle ma czasu na odpowiedź na moje zgłoszenie.
Tego nikt ci nie powie, może zlikwidował konto bo np: zmarł lub coś innego, powodów może być wiele. Masz dane z nr telefonu sprzedającego to dzwoń
@teelazainelmes To nie jest ważne czy sprzedający przeczyta twoje zgłoszenie, czy nie przeczyta, odpowie czy nie odpowie. Ważne jest zgłoszenie zwrotu.
Oczywiście jeśli sprzedający się nie odezwie lepiej wtedy nie wysyłaj paczki, bo niewykluczone że nie odbierze on przesyłki i będzie kolejny kłopot i koszty.
Dzwonienie i inne nagabywanie go też nie ma sensu. Tą rolę przejmuje Allegro.
Jeżeli sprzedający nie zareaguje w ciągu 14 dni od twojego zgłoszenia dostaniesz od Allegro zaproszenie do złożenia wniosku o odszkodowanie z Allegro Protect.
I to wszystko.