Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem kilka przedmiotów. Część płatności pokryta dostępnymi monetami.
Jeden przedmiot zwróciłem. Została zwrócona tylko kwota, która była dopłacona Blikiem.
Czy to normalne, że monety nie są zwracane podczas zwrotu towaru?
Dlaczego nie ma takiej informacji (że monety nie zostaną zwrócone) podczas wypełniania formularza zwrotu?
Dobrze, że tym razem to była mała kwota.
@Ja_col w takim przypadku monety nie wracają na konto, ale powinieneś otrzymać od nas kupon. Jeśli natomiast go nie otrzymałeś, napisz proszę do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=5959aa37-294e-449b-961c-18838c5c0e41
Nie otrzymałem kuponu.
Moim zdaniem powinna być przynajmniej informacja, że nie zostanie zwrócona pełna kwota, tylko otrzymam kupon.
Zauważyłem przypadkiem, że nie otrzymałem pełnego zwrotu.
@Ja_col jasne, rozumiem i dziękuję za sugestię. Jeśli nie otrzymałeś kuponu, napisz do nas koniecznie.
Gdybyś w przyszłości szukał informacji na temat Monet, wszystkie na pewno znajdziesz w regulaminie tego programu: https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-monetowego-lDk1gVkxvSd.
Mam ten sam problem! Widzę że był już poruszany a Allegro nie zrobiło nic w tej kwestii! Dlaczego na stronie moje monety mam wszystkie zachwalające ten system zalety a brak jest podstawowej rzetelnej informacji co w przypadku anulowania zakupu opłaconego monetami? Proszę się nie zasłaniać regulaminem bo on tu nie ma nic do rzeczy. Zatem proszę tutaj o oficjalne zajęcie stanowiska w tej sprawie.
Czyli jesli zainwestowałam 20 monet i towar był uszkodzony, odesłałam oczywiście, to monety mi przepadają???
Jaka jest wartość kuponu? W regulaminie nie widzę nic o zwrotach (poszukałam po 'zwr').
@Krecha_ae taka, jaka była przy płatności 🙂 Kupon odświeży się w zakładce Kupony.
Witam
Czy ja jako sprzedawca odzyskam monety, które dałem klientowi przy zakupie gdy ten zwróci albo anuluje zakup?
pponaglam pytanie @volt-outlet
Jako sprzedawca rozdałam sporo monet - jak one są zwracane gdy klient zrobil zwrot całego zamównienia a monety otrzymane ode mnie już wydał?
@Biale_Stokrotki Jeśli klient kupił u Ciebie przedmiot w ofercie wyróżnionej monetami i go zwrócił, to – zgodnie z regulaminem Programu Monetowego – zwracamy Ci wartość odpowiadającą wysokości opłaty z tytułu indywidualnego wyróżnienia monetowego, jeśli została ona naliczona w odniesieniu do oferty, za którą przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny (zwrot prowizji).