Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam mebel komódnk e3 elementy uszkodzone. wolałąbym,zeby mi przysłali te 3 elementy. dobra obcja to tez zwrot, ale nie mam siły rozkładć tego mebla tym bardziej ze cześc elementow była zbita gwożdzikami
@Client:87778507 Kontaktowałaś się ze sprzedającym w tej sprawie?
nie, nie zaczełam
@Client:87778507 Myślę, że od tego należy zacząć rozwiązywanie problemu 🙂
jak ??? od czego zacząć??
@Client:87778507 Wejdź w zakładkę moje zakupy, rozwiń szczegóły danego zakupu i kliknij zapytaj o zakup.
Opisz sytuację, wyślij zdjęcia i złóż reklamację - określ swoje oczekiwania i czekaj na odpowiedź od sprzedającego.
Napisz jeszcze kiedy odebrałaś przesyłkę i czy opakowanie było w jakiś sposób uszkodzone z zewnątrz?