anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę odzyskać pieniądze za zakup? Allegro nie reaguje.

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Od pół roku czekam na zwrot zapłaty za produkt, który wrócił do sprzedawcy. Sprzedawca się nie odzywa. Allegro oznaczyło moje spory jako rozwiązane bez rozwiązania pomimo, że zgłosiłem brak otrzymania zwrotu. Nie mam od nich żadnej odpowiedzi. Nie mogę sporządzić kolejnego sporu ani prośby o pomoc w tym zakupie ponieważ według Allegro sprawa z tym zakupem została załatwiona.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

az1rael
#21 Demiurg#

A jaka masz pewnosc ze towar wrocil do sprzedawcy? Jaka masz pewnosc ze zwrot nie wplynal tam skad wyszedl podczas platnosci? Allegro wprowadzilo funkcjonalnosc ze automatycznie zamyka dyskusje jak kasa zostala oddana.

oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Żartujesz, prawda? Mam pewność ponieważ tak zostało zaznaczone w podglądzie przesyłki, mam pewność ponieważ allegro się nie odezwało, mam pewność ponieważ sprzedawca się nie odezwał ani słowem, mam pewność ponieważ żadna wpłata ną tą kwotę nie wpłynęła.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@UkladScalony podaj numer zamówienia to moderatorki będą miały możliwość sprawdzić czy sprzedawca wykonał zwrot

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA

c91c0a20-a3cb-11ed-bbdc-ed88fde6dac2
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@UkladScalony co ś nie do końca wszystko napisałeś , sprzedawca w dyskusji MUSI odpowiedzieć w 24 H więc  musiał się wypowiedzieć skoro allegro dyskusję zamknęło , napisz nam dlaczego przesyłka wróciła do sprzedawcy czy to był zakup konsumencki czy firmowy bo Twój nick raczej sugeruje to drugie .

oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Wrócił z powodu awarii paczkomatu. Przez trzy dni nie dało się dostać do przesyłki. 

Dyskusja wyglądała tak:

 

3 maja 2023 15:20

Powód rozpoczęcia Dyskusji: nie otrzymałem produktu

Opis problemu: Dzień dobry. Czy mogę poprosić o zwrot należności za produkt, jako, że nie wszedł w moje posiadanie?

 
5 maja 2023 02:45
Sprzedający nie odpowiedział w ciągu 24 godzin od rozpoczęcia Dyskusji - narusza to art.10.2. Regulaminu.
Proszę, aby Sprzedający odpowiedział w Dyskusji i rozwiązał problem Kupującego. Mam nadzieję, że sprawę uda się wyjaśnić.
 
17 maja 2023 15:23
Dyskusja trwa już 14 dni.
UkladScalony, czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym?

Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie - możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
2 czerwca 2023 15:25
Minęło już 30 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a Kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy ją.
 
 
Powód ponownego rozpoczęcia Dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu
 
 
Opis problemu: Kupujący zgłosił nam, że do tej pory nie otrzymał zwrotu pieniędzy.  proszę, aby załączył Pan potwierdzenie wykonania zwrotu pieniędzy na konto Kupującego do 20.06.
 

26 czerwca 2023 08:42

Wciąż nie otrzymałem wiadomości od sprzedawcy.
 
Dyskusja trwa już 61 dni.
UkladScalony, czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym?

Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie - możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
 

8 lipca 2023 06:21

Nie otrzymałem zwrotu.
 
19 lipca 2023 19:06
Minęło już 77 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a Kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy ją.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ładnie opisujesz a gdzie jest twoja reakcja i odznaczenie dyskusji jako nierozwiązanej?

oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Cytując:

Wciąż nie otrzymałem wiadomości od sprzedawcy.
Nie otrzymałem zwrotu.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@UkladScalony kupowałeś jako konsument czy jako firma?

oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Jak konsument. Prywatnie.

oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Nie ma procedur w takim przypadku? Dlaczego allegro nie reaguje?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jak kupiłeś od prywatnego jako osoba prywatna a paczkomat był zepsuty to sprzedawca nic ci nie musi oddawać bo możliwość utraty paczki przeszła na ciebie w momencie wydania przewoźnikowi czyli sprzedawca nie musiał nawet zwrotu z tego paczkomatu podjąć a ty masz sobie tego towaru u przewoźnika szukać 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@UkladScalony Kupiłeś od osoby prywatnej czy od firmy?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@komis-bell właśnie to jest zagwozdka bo pisze jako konsument prywatnie czyli co? Od firmy jako osoba prywatna czy niby jako konsument od osoby prywatnej???

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@UkladScalony przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. Już działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Czy coś posuwa się do przodu?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@UkladScalony w odpowiedzi na maila z 10.08.2023 r. pokierowaliśmy Cię do złożenia wniosku do Allegro Protect. Czy go złożyłeś?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów