anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie udało się kupić przedmiotu

banano12321
#1 Nowicjusz#

Po dodaniu przedmiotów do koszyka i przejściu do podsumowania, aby sfinalizować zakup, otrzymałem komunikat :

„Nie udało się kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.” 

Co zrobić w tej sytuacji? Dodam, że wypełniłem już jakiś formularz i dodałem sposób kontaktu przez maila, ale na poczcie nie mam żadnej wiadomości. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@banano12321 Twoje zgłoszenie z wczorajszego wieczora do nas dotarło, więc poczekaj proszę jeszcze na odpowiedź od nas. Na razie nie musisz nic więcej robić. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

banano12321
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedź 😊

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@banano12321 Tylko kupujesz i Ci zablokowali konto, więc coś narozrabiałeś.

oznacz moderatorów