Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po dodaniu przedmiotów do koszyka i przejściu do podsumowania, aby sfinalizować zakup, otrzymałem komunikat :
„Nie udało się kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.”
Co zrobić w tej sytuacji? Dodam, że wypełniłem już jakiś formularz i dodałem sposób kontaktu przez maila, ale na poczcie nie mam żadnej wiadomości.
@banano12321 Twoje zgłoszenie z wczorajszego wieczora do nas dotarło, więc poczekaj proszę jeszcze na odpowiedź od nas. Na razie nie musisz nic więcej robić.
Dziękuję za odpowiedź 😊
@banano12321 Tylko kupujesz i Ci zablokowali konto, więc coś narozrabiałeś.