anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jeśli nie otrzymam zamówionych produktów to mogę żądać zwrotu pieniędzy od sprzedającego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44500644
#8 Zapaleniec#

Witam. Zamówiłam u jednego sprzedawcy dwie pary butów skórzanych, zimowych. Zapłaciłam, po dwóch dniach otrzymałam paczkę, w której okazało się zamiast moich butów znajdują się jakieś tenisówki. Skontaktowałam się ze sprzedającym, który twierdzi, że Pani na poczcie popełniła błąd, na skutek którego ja otrzymałam czyjąś paczkę, a moja poszła do kogoś innego. Sprzedający kontaktował się podobno z tą osobą, ale do niej moja paczka jeszcze nie doszła (ja otrzymałam swoją w środę 10 lutego br.) Sprzedawca chce abyśmy ja i ta osoba wymieniały się swoimi paczkami bo tak będzie szybciej, ale jakoś opornie podaje mi namiary na tą osobę, która rzekomo ma otrzymać moje buty. Podał mi telefon, który nie odpowiada i nie mogę doprosić się adresu ani email. Nie wiem co robić, czy mogę w każdej chwili żądać od sprzedającego zwrotu pieniędzy i rezygnację z tych butów, tylko że będę musiała odesłać mu te tenisówki na koszt własny? Może ktoś mógłby mi doradzić co mogę zrobić w takiej sytuacji, a może kogoś spotkało coś podobnego? Bo czy ja powinnam kontaktować się z osobą trzecią i z nią korespondować w tej sprawie, czy to nie jest w gestii sprzedającego?

Z góry dziękuję za sugestie. 

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:44500644 Absolutnie nie słuchaj głupich rad sprzedawcy i nie wysyłaj butów do kogoś innego!!! Jaki będziesz mieć dowód, że reklamowałaś towar niezgodny z umową? Kwitek nadania  na jakiegoś Antka Kaplicę? Masz odesłać sprzedającemu, a nie nie wiadomo komu!

Ula

Ula
oznacz moderatorów