Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamówiłam u jednego sprzedawcy dwie pary butów skórzanych, zimowych. Zapłaciłam, po dwóch dniach otrzymałam paczkę, w której okazało się zamiast moich butów znajdują się jakieś tenisówki. Skontaktowałam się ze sprzedającym, który twierdzi, że Pani na poczcie popełniła błąd, na skutek którego ja otrzymałam czyjąś paczkę, a moja poszła do kogoś innego. Sprzedający kontaktował się podobno z tą osobą, ale do niej moja paczka jeszcze nie doszła (ja otrzymałam swoją w środę 10 lutego br.) Sprzedawca chce abyśmy ja i ta osoba wymieniały się swoimi paczkami bo tak będzie szybciej, ale jakoś opornie podaje mi namiary na tą osobę, która rzekomo ma otrzymać moje buty. Podał mi telefon, który nie odpowiada i nie mogę doprosić się adresu ani email. Nie wiem co robić, czy mogę w każdej chwili żądać od sprzedającego zwrotu pieniędzy i rezygnację z tych butów, tylko że będę musiała odesłać mu te tenisówki na koszt własny? Może ktoś mógłby mi doradzić co mogę zrobić w takiej sytuacji, a może kogoś spotkało coś podobnego? Bo czy ja powinnam kontaktować się z osobą trzecią i z nią korespondować w tej sprawie, czy to nie jest w gestii sprzedającego?
Z góry dziękuję za sugestie.
@Client:44500644 Absolutnie nie słuchaj głupich rad sprzedawcy i nie wysyłaj butów do kogoś innego!!! Jaki będziesz mieć dowód, że reklamowałaś towar niezgodny z umową? Kwitek nadania na jakiegoś Antka Kaplicę? Masz odesłać sprzedającemu, a nie nie wiadomo komu!