Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozliczam projekt, na który otrzymałem dotację z urzędu. Kupiłem 3 rzeczy od 3 sprzedawców. Otrzymałem 3 faktury, ale na allegro dokonałem jednego przelewu (paypal). Mam udowodnić urzędowi, że ta jedna transakcja płatnicza o numerze xyz została przelana z odpowiednimi kwotami do sprzedawców widniejących na fakturach. Czy mogę jakoś wyraportować, że w ramach jednego numeru transakcji określeni sprzedawcy otrzymali określone kwoty?
np:
numer transakcji kwota odbiorca
1234 50zł sprzedawca 1
1234 90zł sprzedawca 2
1234 20zł sprzedawca 3
Masz potwierdzenie wpłaty z banku, masz numer płatności, masz maila od Allegro z informacją, że sprzedawcy otrzymali wpłaty, masz faktury, masz wydruk aukcji, kwoty łączne powinny się zgadzać. Urzędnicy czasem szukają pretekstu do odmowy pokrycia kosztów. Zapytaj ich, czego dokładnie chcą i na jakiej podstawie.