Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szczegóły zakupu: Przesyłka opóźniona - Przesyłka powinna być w punkcie śr. 8 mar. - wt. 14 mar., jednak nie mamy numeru listu przewozowego. O co chodzi i co mam zrobić. Pisałam to sprzedawcy ale zero odzewu.
@magdziolek89 chodzi o przesyłkę z zamówienia nr 58c61230-c017-11ed-9d3e-ab7edb1f8e99? Ze śledzenia przesyłki wynika, że sprzedający jej jeszcze nie nadał, więc to sprzedający może wyjaśnić co się z nią dzieje. Poczekaj proszę na odpowiedź od niego, jeśli jej nie otrzymasz w ciągu 24h, załóż dyskusję.
raczej chodzi o zamówienie nr a171e330-bcc8-11ed-8194-b52360c3c1e1
@magdziolek89 ok, dziękuję, widzę, że założyłaś już dyskusję i poprosiliśmy w niej o potwierdzenie nadania przesyłki lub zwrot wpłaty. Tak jak napisaliśmy, jeśli w ciągu 7 dni sprzedający nie wyjaśni sprawy, będziesz mogła skorzystać z rekompensaty w ramach Allegro Protect.
Dziękuję za informacje 🙂