Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem, kupiłam przedmiot który został do mnie wysłany bez dowodu zakupu za to z wadą (źle osadzony palnik w kuchence gazowej). Produkt został odesłany do sprzedającego w ramach darmowego zwrotu z prośba o wymianę na inny, dobry egzemplarz (całość korespondencji poprzez wiadomości Allegro). Ponieważ sprzedający kręcił, że towar już wysłał, ale nie chciał podać numeru paczki zażądałam zwrotu pieniędzy, który nie nastąpił. Po upływie 14 dni otworzyłam dyskusję i natychmiast została do mnie nadana druga przesyłka z numerem nadania widocznym na moim profilu, ale... Niestety przysłany przedmiot jest inny niż ten z oferty sprzedaży, nadal pomimo prośby nie dostałam żadnego dokumentu sprzedaży (paragon, faktura). Pomoc Allegro w ramach odpisała mi, że mogę reklamować przedmiot w ramach rękojmi, ale nie mogę go odesłać jako drugiego darmowego zwrotu. Sprzedający nie odpowiada na wiadomości w dyskusji, efekt tego jest taki, że:
1. mam przedmiot inny niż zamawiałam
2. nie mam dowodu zakupu
3. nie obejmuje mnie ochrona kupującego
4. nie wiem nawet czy rzecz którą mam jest sprawna
5. nie mam gwarancji czy jeśli odeślę przedmiot do sprzedawcy w ramach rękojmi dostanę zwrot pieniędzy, może być też tak, że zostanę bez kasy, bez zakupu.
W ramach rękojmi wystosowałam też w dyskusji żądanie obniżki ceny, ale sprzedający ma to w pomponie bo nie wypowiada się w dyskusji.
Czy macie jakiś pomysł jak to rozwiązać?
I przede wszystkim w jaki sposób skutecznie pozbyć się nierzetelnych sprzedawców z Allegro?
Od lat nie spotkałam się z tak złym sprzedającym na Allegro.
@StoBieg wyślij na reklamacje z tytułu rękojmi ( tu dostaniesz zwrot przy uznanej reklamacji za odesłanie ) nie zamykaj dyskusji, jak sprzedawca Cię oleje to wystąpisz do POK 🙂
Dowód zakupu to również wydruk z aukcji, potwierdzenie przelewu 🙂
Czemu nie obejmuje Cię ochrona ?
I przede wszystkim w jaki sposób skutecznie pozbyć się nierzetelnych sprzedawców z Allegro?
Nie pozbędziesz się tak samo jak sprzedawcy nie pozbędą się problematycznych i nierzetelnych kupujących 😄
Dziękuję kostas11 za odpowiedź 🙂
@StoBieg Poprosiłam już nasz zespół o wsparcie w dyskusji, którą prowadzisz z tym sprzedającym.
Dziekuje Olu, mam nadzieje ze co sie wyprostuje w tej sprawie, choc przyznam ze najbardziej zlosci mnie postawa sprzedajacego i to ze kolejne osoby beda sie z nim zmagac. Niestety opinie negatywne przeczytalam juz po zakupie :(, moje niedopatrzenie.
Zespol rozwiazywania problemow Allegro juz sie do mnie odezwal, wezwal tez sprzedajacego do rzeczowej odpowiedzi w sprawie. Jeszcze raz dziekuje za pomoc :). Pozdrawiam
@StoBieg Drobiazg, mam nadzieję, że po naszej interwencji otrzymasz rzeczową odpowiedź od sprzedajacego. Jeśli nie pojawi się ona dziś, to tak jak sugerował nasz pracownik rozważ proszę złożenie wniosku o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących, a gdybyś miała jakiekolwiek wątpliwości, pisz do nas śmiało.