anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta podarunkowa a anulowanie zakupu.

Client:101305600
#7 Wielbiciel#
  •   @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam. Musiałam anulowac zakup z powodu problemu z bankowością, podciąglo mi 100 zł z karty podarunkowej mimo, że anulowałam zakup, chcę zapytać jak mogę odzyskać kart (w tym momencie mam komunikat ze została wykorzystana)?  Dziękuję za odpowiedź. 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Powinna wrócić do Ciebie w ciągu 24godz, jeżeli nie wróci pytaj: karty@allegro.pl

oznacz moderatorów

Client:101305600
#7 Wielbiciel#

Najgorsze, że chyba nie anulowałam płatności odrazu anulowałam zakup. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie ma znaczenia i tak musi wrócić. Wraca nawet po zwrocie konsumenckim.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101305600 przepraszam, że czakałaś! Płatność jest już anulowana, a kartę zobaczysz tutaj oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki". 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów