anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta podarunkowa a anulowany zakup

Client:50314436
#1 Nowicjusz#
  •   @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 3 czerwca probowalem dokonac zakupu z uzyciem karty podarunkowej, lecz mialem problem z dokonaniem platnosci przez swoj bank. Zakup anulowalem, i przeczytalem ze powinienem dostac nowa karte na konto w ciagu 2 dni roboczych. Niesty nadal nie moge znalesc swojego kuponu w centrum kuponow i nie ukrywam ze troche mnie to niepokoi. Czy cos pominalem? Czy musze po prostu dluzej poczekac?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:50314436 Zapytaj wówczas tu: karty@allegro.pl

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50314436 karta powinna być już widoczna w tej zakładce oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w częście "Twoje zniżki". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów