Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W czwartek 21.10 dokonywałem zakupu na części elektroniczne. Miałem 3 kupony, chciałem wykorzystać ten kończący się w grudniu. W trakcie finalizacji zakupu zorientowałem się, że zapomniałem dodać jeszcze jeden przedmiot, więc anulowałem zakup. Jeszcze raz przygotowałem przedmioty do zakup ale zauważyłem, że tego kończącego się w grudniu kuponu nie ma już liście.. nie ma go również dziś. Czy muszę wykonać jakąś procedurę by go odzyskać?
pozdrawiam,
KB
Po anulowaniu powinien sam wrócić w ciągu 24godz, nie wrócił zapytaj:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb&subjectId=a4520b1d-0...
@chris-kb kupon nie powrócił automatycznie, ponieważ płatność miała status rozpoczęta. Anulowałam ją, więc kupon, zobaczysz w tej zakładce oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki".
Dziękuję! 🙂