Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hejka, zakupiłem oczywiście 3 karty podarunkowe za 100, 50 I 50. Ale przy każdej próbie zakupy wyskakuje mi, że kod jest nieprawidłowy. Cóż mogę zrobić z tym problemem. Bo trochę pieniędzy w błoto wrzuciłem 😕
Pozdrawiam, Kacper
.
Już działa? Jeśli nie, zapoznaj się z tym; https://allegro.pl/karty-podarunkowe#
Kontakt; karty@allegro.pl
Tak ale w kazdym ciagu jak kupuje cos za 80zl i daje kod na 50zl, to cena nie spada do 33, tylko jest niepoprawny kod. Czuje sie oszukany po prostu na 250 zl hahha
Potrafiłbyś mi pomóc, bo ja po nieprzespanej nocy tuman jestem 😕
Opisz krótko ten problem na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d
Szybko sprawa się wyjaśni.
Mam karty podarunkowe które nie działają
@FrugoGo12 skorzystaj z rady @xyz96 - kod powinien zadziałać bez problemu. Myślę, że kontakt z naszym pracownikiem przez czat, będzie najszybszym sposobem na rozwiązanie sprawy 🙂
Dziękuję , za aktywność, aczkolwiek próbowałem je wpisać już na 6 urządzeniach I ciągle jest to tak. A jestem w 100% przekonany, że dobrze wpisuje. W końcu nie wychowałem się w rynnie, że tak żartuje 😇
@FrugoGo12 jeśli masz problem z kodem pisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d
Skontaktowałeś się z Allegro w tej sprawie? Jeśli tak, to już wiesz, na czym polega problem.
Oczywiście, że się skontaktowałem, ale im działają, a mi na 4 komputerach i 3 telefonach nie chcą wejść, więc trochę w kropce jestem, nie uważasz?
Jak najbardziej czas mnie nie goni, ale chwilkę wolnego miałem od pracy hahaha
I z góry Przepraszam, jeśli jestem w jakimś stopniu natarczywy 😇
@FrugoGo12 Przez ten sam formularz i jednocześnie na adres karty@allegro.pl złóż reklamację, zażądaj zwrotu wpłaty za karty. Napisz, że kody nie działają, jeśli reklamacja będzie odrzucona, domagaj się dowodu, że kody działają - sprzedawca ma obowiązek to udowodnić. Napisz tu za kilka dni, jak rozpatrzono Twoją reklamację.
Okej, dziękuję bardzo za pomoc. To już nie pierwsza taka sytuacja, ale no do 3 razy sztuka, jak to się mówi.
A ma Pan Karty, może numer telefonu, czy tylko mailowo?
Reklamuj przez formularz kontaktowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d&subjectId=79614a9e-9...
i koniecznie jednocześnie na adres karty@allegro.pl
Nie ma innej możliwości. Pamiętaj - pieniądze wydane na karty nie mogą być stracone.