Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pompa po sezonie użytkowania nie chodzi. Co mogę zrobiç? Mam gwarancję na dwa lata
@agata0023 Najlepiej reklamować, masz dwa sposoby z tytułu gwarancji(u producenta) i rękojmi (u sprzedającego), odszukaj zakup i wyślij maila sprzedającemu reklamację: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@agata0023 Złóż pisemną reklamację sprzedawcy i wyślij ją mailem. Najlepiej nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko na obowiązkową, dwuletnią rękojmię, masz wtedy więcej praw. Zapytaj o adres do odesłania towaru. Sprzedawca może też odebrać wadliwą rzecz własnym transportem. Zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów pod odesłaniu, także kosztów odesłania. Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem z reklamacją, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/