anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta podarunkowa nie działa

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Hejka, zakupiłem oczywiście 3 karty podarunkowe za 100, 50 I 50. Ale przy każdej próbie zakupy wyskakuje mi, że kod jest nieprawidłowy.  Cóż mogę zrobić z tym problemem. Bo trochę pieniędzy w błoto wrzuciłem  😕

Pozdrawiam, Kacper

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Już działa? Jeśli nie, zapoznaj się z tym; https://allegro.pl/karty-podarunkowe#

Kontakt; karty@allegro.pl

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Tak ale w kazdym ciagu jak kupuje cos za 80zl i daje kod na 50zl, to cena nie spada do 33, tylko jest niepoprawny kod. Czuje sie oszukany po prostu na 250 zl hahha

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Potrafiłbyś mi pomóc, bo ja po nieprzespanej nocy tuman jestem 😕

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Opisz krótko ten problem na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d

Szybko sprawa się wyjaśni.

oznacz moderatorów
kacperrr92
#7 Wielbiciel#

Mam karty podarunkowe które nie działają 

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FrugoGo12 skorzystaj z rady @xyz96 - kod powinien zadziałać bez problemu. Myślę, że kontakt z naszym pracownikiem przez czat, będzie najszybszym sposobem na rozwiązanie sprawy 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Dziękuję , za aktywność, aczkolwiek próbowałem je wpisać już na 6 urządzeniach I ciągle jest to tak. A jestem w 100% przekonany, że dobrze wpisuje. W końcu nie wychowałem się w rynnie, że tak żartuje 😇

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FrugoGo12 jeśli masz problem z kodem pisz do nas tutaj:  https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d

 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Skontaktowałeś się z Allegro w tej sprawie? Jeśli tak, to już wiesz, na czym polega problem.

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, że się skontaktowałem, ale im działają, a mi na 4 komputerach i 3 telefonach nie chcą wejść, więc trochę w kropce jestem, nie uważasz?

 

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Jak najbardziej czas mnie nie goni, ale chwilkę wolnego miałem od pracy hahaha

 

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

I z góry Przepraszam, jeśli jestem w jakimś stopniu natarczywy 😇

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@FrugoGo12 Przez ten sam formularz i jednocześnie na adres karty@allegro.pl złóż reklamację, zażądaj zwrotu wpłaty za karty. Napisz, że kody nie działają, jeśli reklamacja będzie odrzucona, domagaj się dowodu, że kody działają - sprzedawca ma obowiązek to udowodnić. Napisz tu za kilka dni, jak rozpatrzono Twoją reklamację.

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

Okej, dziękuję bardzo za pomoc. To już nie pierwsza taka sytuacja, ale no do 3 razy sztuka, jak to się mówi.

oznacz moderatorów
FrugoGo12
#8 Zapaleniec#

A ma Pan Karty, może numer telefonu, czy tylko mailowo?

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Reklamuj przez formularz kontaktowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d&subjectId=79614a9e-9...

i koniecznie jednocześnie na adres karty@allegro.pl

Nie ma innej możliwości. Pamiętaj - pieniądze wydane na karty nie mogą być stracone.

oznacz moderatorów