anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta podarunkowa zniknęła z konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
DnW113
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, zakupiłem wczoraj przedmiot i skorzystałem z przypisanej do konta karty podarunkowej, którą w całości opłaciłem koszt produktu. Pomimo doprowadzenia procesu płatności do końca ta nie przeszła - przedmiot jest w fazie "oczekuje na płatność", a próba ponownego zakupu wymaga opłacenia pełnej kwoty, ponieważ ta sama karta podarunkowa nie jest już widoczna przy płatności. Karta wciąż była ważna przez parę miesięcy. Dlaczego pomimo finalizacji zakupu moja płatność nie przeszła i dlaczego moja karta podarunkowa nagle zniknęła?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@DnW113 płatność jest wciąż jako rozpoczęta, a karta podarunkowa została przypisana do tego zamówienia. Właśnie anulowałam płatność i karta powinna już być dostępna na Twoim koncie. 😊 

W przypadku kiedy wartość zamówienia jest niższa niż dostępna kwota na karcie podarunkowej, to pojawi się kwota 1 zł do opłacenia. Ważne jest, aby po opłaceniu zamówienia, wrócić na stronę Allegro (inaczej może się zdarzyć, że zostanie przerwana sesja płatności i nie otrzymamy wpłaty). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
DnW113
#1 Nowicjusz#

@Sa_novaWszystko jasne, dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów