anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ke změně firstName použijte určený postup

Client:91919943
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem, również mój pierwszy zakup, wszystko jest wypełnione, czy macie jakieś rady, jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:91919943 czy możesz przesłać zrzut ekranu z tym komunikatem? 
Brak pełnej aktywacji konta nie powinien uniemożliwiać zakupu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:91919943
#8 Zapaleniec#

@la_nika  napisał(a):

@Client:91919943 czy możesz przesłać zrzut ekranu z tym komunikatem? 
Brak pełnej aktywacji konta nie powinien uniemożliwiać zakupu. 


Użyj dedykowanego procesu do zmiany firstName

ponieważ wszystko jest napisane po polsku, nie mam na to czasu ani nerwów, ani też nie muszę na siłę wyciągać karty płatniczej w twoim banku. Wolę nie kupować na allegro. Piękny dzień. Karin

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:91919943 przykro mi, że to zniechęciło Cię do zakupów na Allegro. Jest to problem techniczny, który zgłosiłam już do odpowiedniego zespołu. Dam znać, gdy otrzymam informacje w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:91919943 zespół techniczny znalazł przyczynę tego problemu. Polega na tym, że po uzupełnieniu imienia i nazwiska w ramach danych użytkownika konta, a Allegro z powodów bezpieczeństwa danych nie pozwala aktualizować tych danych (imię i nazwisko) z poziomu formularza dostawy i płatności.

To, co można zrobić w takiej sytuacji to przejść do tej zakładki i zaktualizować adres tak by zawierał również ulicę i miasto.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:91919943
#8 Zapaleniec#

dzieki za info, juz wszystko ok. Natychmiast kupiłem produkt i nie mogę się doczekać zakupów na Allegro! Miłego dnia Karin / używany tłumacz /

oznacz moderatorów