anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy Allegro odeśle mi pieniądze po anulowaniu zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
lAuRiGal
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

chciałem zapytać kiedy Allegro odeśle mi pieniądze po anulowaniu zamówienia, zgodziłem się ze sprzedawcem 16.3.22 na anulowaniu, sprzedawca potwierdził moją prośbę 17.3.22, ale Allegro wciąż trzyma pieniądze za zablokowaną transakcję, więc ani sprzedawca, ani ja nie mamy pieniędzy. Więc chcę zapytać, jak długo potrwa, zanim pieniądze z allegro wrócą na moje konto. Dziękuję, Tomas M.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Panie Tomas nie zna Pan reguł:

Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – wyślemy Ci mejla z informacją o nadpłacie i linkiem do panelu Allegro Pay. Możesz tam podać numer rachunku, na który mamy przelać nadpłatę. Kolejne nadpłaty zwrócimy już automatycznie na rachunek, który wskażesz w panelu.

oznacz moderatorów
lAuRiGal
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za link, już go znalazłem, zapłaciłem kartą Visa tj 7 dni roboczych.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@lAuRiGal ustalmy bo piszesz w kategorii allegro pay a teraz że płaciłeś kartą ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@lAuRiGal a dobrze sprawdziłeś konto bankowe z którego dokonywałeś płatności. Jaka metodą płaciłeś? Nieraz zwroty księgują się z datą płatności.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lAuRiGal czy chodzi o zamówienie nr 5f9d5da0-a553-11ec-a4ee-83188ffcb6b3? 
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę, płatność została zaksięgowana poprawnie, więc powinieneś widzieć ten zwrot na rachunku przypisanym do karty, którą opłaciłeś zakupy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów