Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
a minęło 14 dni od złożenia reklamacji?
minoł już ponad miesiąc a laptop po ponownej reklamacji na tą samą wadę jest od trzech tygodni u sprzedawcy a on jej szuka od tygodnja u siebie .TA FIRMA TO HOTDEL Z ŁODZI
Art. 43e. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca
próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar
przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub
dowodu jego odesłania.
7. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
@Client:54679905 Jeśli reklamację składałeś u sprzedawcy, to tego typu pytania kieruj również do niego. 🙂
Sprzedawca ma już laptopa od trzech tygodni u siebie a ja zostałam bez laptopa i pieniędzy zostały mi tylko raty do spłacania
@Client:54679905 czy prowadziliście już dyskusję? Jeśli nie, załóż proszę dyskusję, jeśli sprzedający nie odpowie po 24h możesz poprosić o naszą pomoc.
@Client:54679905 Otwórz dyskusję, na co czekasz, zakup na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE sprzedający ma 24godz. na odpowiedź i masz pomoc Allegro.
mam już otwartą dyskusje i od trzech tygodni czekam na odpowiedż z allegro
@Client:54679905 czyli sprzedawca uznał reklamację i naprawia 3 tydzień?
jest to już drugi laptop w którym ujawniła się ta sama wada i reklamując ją chciałam zwrotu pieniędzy odesłałam laptopa i od pory nie mam żadnej informacji od allegro i sprzedawcy
jest to jóż drugi laptop w kturym ujawniła się ta sama wada
@Client:54679905 jedyna dyskusja na Twoim koncie z tym sprzedającym pochodzi z października ubiegłego roku i oznaczyłaś ją wówczas jako "rozwiązana". Czy mamy ją ponownie otworzyć i poprosić o stanowisko sprzedającego w tej sprawie?
jest otwarta ponownie 13 lutego tam sa wszystkie wiadomości od allegro i od sprzedającego jak możecie to otwórzcie dyskusję może to coś pomoże bo ja nie mam takiej możliwości
@Client:54679905 w takim razie podaj mi proszę numer tej dyskusji.
39454909[ref;00D240aE05.!500Ti03IVzX;ref]
podałam złą date drugiej reklamacji jest to 15 styczeń a nie luty
@Client:54679905 dziękuję. Co prawda to nie jest dyskusja, a zgłoszenie mailowe, ale nasz pracownik zapytał Cię w nim, czy kontaktowałeś się bezpośrednio ze sprzedającym odnośnie drugiej reklamacji laptopa? Niestety nie dostaliśmy odpowiedzi od Ciebie na tę wiadomość.
w zakładce dyskusje wyświetla mi się odpowiedż poczekaj na decyzję allegro protect
@Client:54679905 czy możesz pokazać mi cały rzut swojego ekranu z tą informacją?