anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy dostanę jakąkolwiek wiadomość w sprawie mojej reklamacji laptopa od sprzedająego i od allegro

Client:54679905
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

az1rael
#21 Demiurg#

a minęło 14 dni od złożenia reklamacji?

oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

minoł już ponad miesiąc a laptop po ponownej reklamacji na  tą samą wadę jest od trzech tygodni u sprzedawcy a on  jej szuka od tygodnja u siebie .TA FIRMA TO  HOTDEL Z ŁODZI

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:54679905 

Art. 43e. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca
próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar
przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub
dowodu jego odesłania.
7. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:54679905 Jeśli reklamację składałeś u sprzedawcy, to tego typu pytania kieruj również do niego. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca ma już laptopa od trzech tygodni u siebie a ja zostałam bez laptopa i pieniędzy zostały mi tylko raty do spłacania

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:54679905 czy prowadziliście już dyskusję? Jeśli nie, załóż proszę dyskusję, jeśli sprzedający nie odpowie po 24h możesz poprosić o naszą pomoc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:54679905 Otwórz dyskusję, na co czekasz, zakup na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE  sprzedający ma 24godz. na odpowiedź i masz pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

mam już otwartą dyskusje i od trzech tygodni czekam na odpowiedż z allegro

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:54679905 czyli sprzedawca uznał reklamację i naprawia 3 tydzień?

oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

jest to już drugi laptop w którym ujawniła się ta sama wada i reklamując ją chciałam zwrotu pieniędzy  odesłałam laptopa i od pory nie mam żadnej informacji od allegro i sprzedawcy

oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

jest to jóż drugi laptop  w kturym ujawniła się ta sama wada

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:54679905 jedyna dyskusja na Twoim koncie z tym sprzedającym pochodzi z października ubiegłego roku i oznaczyłaś ją wówczas jako "rozwiązana". Czy mamy ją ponownie otworzyć i poprosić o stanowisko sprzedającego w tej sprawie? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

jest otwarta ponownie 13 lutego tam sa  wszystkie wiadomości od allegro i od sprzedającego jak możecie to otwórzcie dyskusję może to coś pomoże bo ja nie mam takiej możliwości

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:54679905 w takim razie podaj mi proszę numer tej dyskusji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

39454909[ref;00D240aE05.!500Ti03IVzX;ref]

oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

podałam złą date drugiej reklamacji  jest to 15 styczeń a nie luty

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:54679905 dziękuję. Co prawda to nie jest dyskusja, a zgłoszenie mailowe, ale nasz pracownik zapytał Cię w nim, czy kontaktowałeś się bezpośrednio ze sprzedającym odnośnie drugiej reklamacji laptopa? Niestety nie dostaliśmy odpowiedzi od Ciebie na tę wiadomość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:54679905
#8 Zapaleniec#

w zakładce dyskusje  wyświetla mi się odpowiedż  poczekaj na decyzję allegro protect

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:54679905 czy możesz pokazać mi cały rzut swojego ekranu z tą informacją? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów