anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy dostanę zwrot pieniędzy na konto?

Client:45088805
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:45088805 a jaka metoda płatności była? Sprawdzałeś dobrze konto z którego dokonywałeś płatności? Kontaktowałeś się ze sprzedawcą?

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

A Ustawę konsumencką czytał?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45088805 jeśli chodzi o zamówienie nr c5733aa0-7b40-11ed-87b5-d9006f561132, to sprzedający zwrócił wpłatę 14.12.2022 roku i zaksięgowała się poprawnie, więc środki powinny być na koncie przypisanym do BLIKa, którym opłaciłeś zakup. 
Jeśli nie możesz go zlokalizować, daj znać, poproszę o przesłanie potwierdzenia tego zwrotu w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów