Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem dlaczego nie wiem kiedy chciałam coś kupić ostatnio i okazało się że mam zablokowane konto nigdy nic nie robiłam negatywnego jeśli chodzi o moje zakupy zrobiliście to bez mojej wiedzy bez uprzedzenia tak się ludzi nie traktuje więc proszę o informację dlaczego zablokowaliście mi konto i czy w ogóle macie zamiar mi go odblokować bo jak nie to wywalam waszą stronę Bo nie jesteście monopolistami na dzień dzisiejszy
@Client:90209827 a nie sprzedawałaś ? może brak weryfikacji operatora wtedy blokują konto na zawsze i trzeba otworzyć nowe 😞
@Client:90209827 Konto, z którego piszesz, jest zablokowane od 2 lat, a zostało założone 4 lata temu. Jeśli Twoje pytanie dotyczy innego konta, zaloguj się na nie i napisz ponownie.
@nat_not Może przy okazji blokada poszła na konta powiązane i klientka nigdzie nie może nic kupić.
@Client:90209827 odpowiedź na temat tej blokady otrzymałaś e-mailowo 25 maja o 15:44.
Konto zostało zablokowane w związku z uwolnieniem z niego adresu e-mail w celu użycia go przy innym koncie w 2022 roku, masz aktywne (niezablokowane) konto zarejestrowane na ten sam e-mail o loginie baksi3.