Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
D @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry.
Na jakim etapie jest moje zgłoszenie nr.20699870. Kiedy dostanę odpowiedź.
@Agent555 dowiaduję się w dziale technicznym ile potrwa naprawa tego błędu. Gdy otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. Przepraszam, że nie otrzymałeś jej wczoraj, tak jak moja koleżanka napisała. Najprawdopodobniej problem jest bardziej skomplikowany, niż się spodziewała.
Bardzo dziękuję za informację,teraz pozostaje mi czekać na kolejne wiadomości co się dzieje,czy problem zostanie rozwiązany przez dział techniczny.Pozdrawiam.
@Agent555 otrzymałam odpowiedź, że poprawka będzie wdrożona do końca przyszłego tygodnia, dlatego bardzo proszę o cierpliwość. Gdy tylko otrzymam informację, że problem został rozwiązany, dam znać.
la_nika -Ok. Bardzo dziękuję.
la_nika - Dzień dobry. Czy już wiadomo coś czy i kiedy problem zostanie rozwiązany. Zgłaszałem tą sprawę przez formularz kontaktowy, ale minęło już 10-12 dni i nadal nie mam żadnej odpowiedzi.
Proszę mi napisać co się dzieje z tym zgłoszeniem, czy dział techniczny już się nie zajmuje ta sprawą,. Wszystko na to wskazuje że dział techniczny już się ta sprawą nie zajmuje.
@Agent555 bardzo przepraszam. Dział techniczny zajmuje się tą sprawą od kilku dni, napisałam bezpośrednio do osoby, która jest odpowiedzialna za rozwiązanie tego problemu i jak tylko odpisze, dam znać.
la_nika -a za ile dni będzie coś wiadomo,ile dni to jeszcze potrwa.
Za ten moment bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
@Agent555 mam odpowiedź, przepraszam za czas oczekiwania. Poprawka została już wdrożona i problem zostanie rozwiązany z następnym wydaniem aplikacji, które zazwyczaj są robione w poniedziałek. Czyli po poniedziałku, po zaktualizowaniu aplikacji informacja o sprzedającym powinna się już wyświetlać prawidłowo, gdyby tak nie było bardzo proszę o informację, będę to wyjaśniać.
la_nika - dobrze gdyby w poniedziałek było to samo, to we wtorek napisze.
Na ten moment bardzo dziękuję za pomoc ,i dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
@Agent555 oczywiście 🙂 Dziękuję za wiadomość, pozdrawiam serdecznie i czekam na informacje.
la-nika - dzień dobry, pisze jak obiecałem.
Problem nadal występuje,ile to jeszcze potrwa , kiedy dział techniczny naprawi ten błąd.
Minęło już ponad dwa tygodnie i dział techniczny nie naprawił tej usterki.
la-nika -zapytam inaczej. Czy da się to naprawić przez dział techniczny. Proszę o jakąś konkretną odpowiedź.
@Agent555 Jesteś pewien, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji? Odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. Sprawdź też czy w tle nie masz uruchomionych innych aplikacji, które mogą mieć wpływ na korzystanie z Allegro.
nat-not - korzystam z najnowszej aplikacji allegro, odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz ,nadal to samo. Błąd pojawia się tylko w aplikacji, w przeglądarce wszystko jest ok.
@Agent555 Dostałam informację, że poprawka będzie dostępna od wersji aplikacji 7.22.0. Niestety w tej chwili nie wszyscy mają do niej dostęp. Ty korzytstasz z 7.21.0. Musisz więc poczekać na możliwość pobrania kolejnej wersji. Do tego czasu problem nie ustąpi.
nat_not -kiedy ta nowa aplikacja będzie dostępna
Na ten moment bardzo dziękuję za odpowiedź i pomoc.
@Agent555 Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy będzie dla Ciebie dostępna. Poprzednio wskazany termin okazał się nieprawidłowy, dlatego teraz po prostu proszę Cię o cierpliwość.
nat_not - ok, będę czekał.
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź.
@Agent555 A najlepiej kup sobie nowy telefon i używaj tylko i wyłącznie do aplikacji Allegro 😁