anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy otrzymam odpowiedź na moje zgłoszenie?

Agent555
#19 Nestor#

D @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dzień dobry.

Na jakim etapie jest moje zgłoszenie nr.20699870. Kiedy dostanę odpowiedź.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 dowiaduję się w dziale technicznym ile potrwa naprawa tego błędu. Gdy otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. Przepraszam, że nie otrzymałeś jej wczoraj, tak jak moja koleżanka napisała. Najprawdopodobniej problem jest bardziej skomplikowany, niż się spodziewała. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Bardzo dziękuję za informację,teraz pozostaje mi czekać na kolejne wiadomości co się dzieje,czy problem zostanie rozwiązany przez dział techniczny.Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 otrzymałam odpowiedź, że poprawka będzie wdrożona do końca przyszłego tygodnia, dlatego bardzo proszę o cierpliwość. Gdy tylko otrzymam informację, że problem został rozwiązany, dam znać.    

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

la_nika -Ok. Bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

la_nika - Dzień dobry. Czy już wiadomo coś czy i kiedy problem zostanie rozwiązany. Zgłaszałem tą sprawę przez formularz kontaktowy, ale minęło już 10-12 dni i nadal nie mam żadnej odpowiedzi.

Proszę mi napisać co się dzieje z tym zgłoszeniem, czy dział techniczny już się nie zajmuje ta sprawą,. Wszystko na to wskazuje że dział techniczny już się ta sprawą nie zajmuje.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 bardzo przepraszam. Dział techniczny zajmuje się tą sprawą od kilku dni, napisałam bezpośrednio do osoby, która jest odpowiedzialna za rozwiązanie tego problemu i jak tylko odpisze, dam znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

la_nika -a za ile dni będzie coś wiadomo,ile dni to jeszcze potrwa.

Za ten moment bardzo dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 mam odpowiedź, przepraszam za czas oczekiwania. Poprawka została już wdrożona i problem zostanie rozwiązany z następnym wydaniem aplikacji, które zazwyczaj są robione w poniedziałek. Czyli po poniedziałku, po zaktualizowaniu aplikacji informacja o sprzedającym powinna się już wyświetlać prawidłowo, gdyby tak nie było bardzo proszę o informację, będę to wyjaśniać.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

la_nika - dobrze gdyby w poniedziałek było to samo, to we wtorek napisze.

Na ten moment bardzo dziękuję za pomoc ,i dziękuję za odpowiedź. 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 oczywiście 🙂 Dziękuję za wiadomość, pozdrawiam serdecznie i czekam na informacje. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

la-nika - dzień dobry, pisze jak obiecałem.

Problem nadal występuje,ile to jeszcze potrwa , kiedy dział techniczny naprawi ten błąd.

Minęło już ponad dwa tygodnie i dział techniczny nie naprawił tej usterki.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

la-nika  -zapytam inaczej. Czy da się to naprawić przez dział techniczny. Proszę o jakąś konkretną odpowiedź.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Jesteś pewien, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji? Odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. Sprawdź też czy w tle nie masz uruchomionych innych aplikacji, które mogą mieć wpływ na korzystanie z Allegro.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

nat-not - korzystam z najnowszej aplikacji allegro, odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz ,nadal to samo. Błąd pojawia się tylko w aplikacji, w przeglądarce wszystko jest ok.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Dostałam informację, że poprawka będzie dostępna od wersji aplikacji 7.22.0. Niestety w tej chwili nie wszyscy mają do niej dostęp. Ty korzytstasz z 7.21.0. Musisz więc poczekać na możliwość pobrania kolejnej wersji. Do tego czasu problem nie ustąpi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

nat_not -kiedy ta nowa aplikacja będzie dostępna 

Na ten moment bardzo dziękuję za odpowiedź i pomoc.

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy będzie dla Ciebie dostępna. Poprzednio wskazany termin okazał się nieprawidłowy, dlatego teraz po prostu proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

nat_not - ok, będę czekał.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Agent555 A najlepiej kup sobie nowy telefon i używaj tylko i wyłącznie do aplikacji Allegro 😁

oznacz moderatorów