Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
24 września zamówiłem rzecz kosmetyczną do auta która miała do mnie dojść na początku października, nie było nic wspomniane, że wysyłka będzie zza granicy ani nic. Na początku października jak zobaczyłem, że paczka nawet nie została nadana otworzyłem spór i sprzedawca tłumaczy się problemami rewizyjno-celnymi. Zaoferował mi 10 zł za poczekanie jeszcze jeden dzień i on miał w ten czas wysłać przesyłke inaczej anuluje zakup. Jest 18 października, 14 października niby zwrócił całą kwote, lecz do dzisiaj nie widzę na koncie żadnych pieniędzy ze zwrotu. Co mam robić? Ile powinnienem jeszcze poczekać na pieniądze?
@Eolup Jeżeli sprzedawca zwraca pieniądze, otrzymujesz powiadomienie mailowe od Allegro. Był taki mail? Jeśli był, Allegro przekazuje środki kupującemu w ciągu 3 dni roboczych. Jeżeli maila nie było, sprzedawca mógł wpłaty nie oddać. Masz jeszcze otwartą Dyskusję? Jeśli tak, poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Jeżeli Dyskusja jest zamknięta, poproś o jej otwarcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i domagaj się zwrotu pieniędzy do skutku.
@Eolup sprzedający zgodnie z tym co napisał w dyskusji zwrócił wpłatę 15.10.2021r, powinieneś otrzymać ją na konce przypiasnym do BLIKa. Zlecił to w trzech częściach, może to utrudniało lokalizację zwrotu. 10 zł, 25,98zł i 5,49 zł. Sprawdź proszę czy nie masz wpłat na takie kwoty na koncie.