Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Chciałbym prosić o poradę.
Po zakupie i opłaceniu zakupu, następnego dnia sprzedający skontaktował się ze mną telefonicznie, poinformował, że w jego ofercie był błąd w związku z tym anuluje zakup, a środki przeleje na moje konto. Zwrot środków dotarł, jednak zastanawiam się, czy Sprzedający mógł tak zrobić? Czy mam prawo upierać się i egzekwować dostarczenia towaru. Jak to wygląda? Dziękuję z góry za informację.
Pozdrawiam
Daniel
Masz prawo się upierać i żądać wysyłki, możesz otworzyć dyskusję, możesz nawet iść do sądu. Zakończy się zapewne na zwrocie środków przez sprzedającego, jeżeli nie anulujesz zakupu, a tylko ty możesz anulować a nie sprzedający, wystaw odpowiedni komentarz, jak to nie jest AL tam nie komentarzy.
zapewne, zapewne. skąd ta zapewność?
@DanielSzab88 Sprzedający nie ma podstawy prawnej do anulowania zakupu. Takie prawo ma tylko kupujący.
Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro. Po ponownej wpłacie sprzedający ma obowiązek wysłać Ci towar.
Sprzedawca może anulować ofertę tylko w szczególnych przypadkach takich jak kradzież towaru lub jego zniszczenie ale to powinien mieć udokumentowane.
@kolekcjoner608 A zagubienie? Może być?