Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa wygląda tak, ze anulowałem zakup produktu. Tego samego dnia sprzedawca zlecił zwrot środków na moje konto, niestety do dziś pieniędzy na koncie nie mam. Wszystko wygląda jakby to system allegro przetrzymywał cały proces. Sprzedawca zachował się w porządku i jest z nim bardzo dobry kontakt. Z tego co wiem to Allegro karze sprzedawców za byle drobiazgi a z wypłatą mojego zwrotu zwlekają już prawie miesiąc. Hipokryzja na maksa, chyba, ze ja coś źle rozumiem to mnie wyprowadźcie proszę z błędu.
@RemikDzemik Dostałeś od Allegro mail że środki zostały zwrócone przez sprzedającego? Mogło być tak, że sprzedający zlecił zwrot ale nie miał na swoim koncie allegro pieniędzy przez 24h i to zlecenie się anulowało. Niech sprawdzi u siebie czy pieniądze od niego faktycznie wyszły. Sprawnie przeprowadzony proces zwrotu trwa max 3 dni.
@RemikDzemik Jeżeli sprzedawca zlecił zwrot, powinieneś otrzymać powiadomienie e-mail od Allegro z taką informacją. Jeżeli maila nie było, sprzedawca mógł nie zwrócić. Nie zwrócił - poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... wtedy szybko pieniądze odda.
Jeżeli mail był i mięły 3 dni robocze, a pieniędzy nigdzie nie masz, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Sprawdź wcześniej dokładnie wszystkie swoje rachunki bankowe. Jeżeli to były raty, Zapłać później lub Allegro Pay, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do pożyczkodawcy.