anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy wrócą pieniądze po błędzie płatności?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:80619394
#7 Wielbiciel#
  •  w sprawie za Bransoletka Podwójna CELEBRYTKA Srebro S925 (10415115452).  Opłata za bransoletkę została potrącona z mojego konta. Ale sprzedawca nie wysłał mnie, twierdząc że nie otrzymał zapłaty. Jak zwrócić opłatę? 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Sprawdź status płatności tu-https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

jeśli jest inna niż ,,opłacone ,, przelew był nieskuteczny i środki powrócą na Twoje konto w 3 dni robocze .

Jeśli status potwierdza zapłąte otwórz dyskusję i domagaj się wysyłki .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:80619394 W zakładce Moje zakupy kliknij Szczegóły, a potem Rozwiń szczegóły zakupu. Sprawdź tam status wpłaty. Zakończona - sprzedawca otrzymał pieniądze, a wtedy otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o interwencję pracownika Allegro. Jeśli jest Anulowana lub nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:80619394 Cześć. Ta płatność została anulowana ze względu na brak potwierdzenia kodem BLIK. Sprawdź proszę dokładnie czy z Twojego numeru rachunku została pobrana właśnie ta opłata (48,88 zł). Jeśli tak, to powinna wrócić w ciągu 3 dni roboczych na Twoje konto. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów