Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem grę na aukcji. Poczym sprzedający wycofał się z aukcji . Pieniądze miały być zwrócone w taki sposób jak zostały wysłane,( przelewem pocztowym). A pieniędzy dalej niema . Kiedy będą u mnie ?
@gwizdz127 w takim przypadku powinien bezzwłocznie, jak płaciłeś przez allegro finanse ( przelewem na poczcie ) a sprzedawca odda przez allegro to trafią tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ a jak podałeś konto i sprzedawca zrobi przelew to wrócą na konto bankowe 🙂
Przelew został zrobiony na poczcie . Sprzedający twierdzi że pieniądze odesłał do allegro
Nie podawałem żadnego nr konta
@gwizdz127 a był mail od allegro o zwrocie, po takim mailu do 3 dni roboczych kasa powinna pojawić się tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Poproszę o kontakt tel jeśli da rady
@gwizdz127 sprawdzałeś po linkiem czy nie ma kasy ?
Podaj numer zamówienia @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą co i jak 🙂
Niema nic
@gwizdz127 Zwrot został zlecony. Jednocześnie wykonałeś przelew tradycyjny - jak sam piszesz, na poczcie - więc operator płatności nie miał możliwości przekazania pieniędzy na rachunek, z którego płaciłeś. Powinieneś otrzymać wiadomość od PayU z prośbą o podanie danych do zwrotu. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową (od końca kwietnia do teraz).
@nat_not czy to już jest nie aktualne ??? zawsze byłem przekonany że wracają na allegro finanse 😞
Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy:
@kostas11 Kiedyś faktycznie zawsze środki wracały na saldo w Allegro Finanse. Natomiast od pewnego czasu PayU kontaktuje się z klientami, gdy zlecony jest zwrot przez sprzedającego, ale nie ma danych rachunku, na który pieniądze mają zostać oddane. Dzięki temu pieniądze szybciej wracają do klientów (pod warunkiem, że odpowiedzą na maila).
Czyli w sumie dłużej wracają.😁
Nie mam nic żadnego meila o podanie nr konta
@gwizdz127 Skontaktuję się z Operatorem w tej sprawie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Ok to czekam
😊 Słabo idzie sprawdzanie.
A ja dalej kasy nie mam
@gwizdz127 Skontaktowaliśmy się z PayU z prośbą o ponowne przesłanie mejla i link został ponownie wysłany. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.