Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze z anulowanej aukcji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiłem grę na aukcji. Poczym sprzedający wycofał się z aukcji . Pieniądze miały być zwrócone w taki sposób jak zostały wysłane,( przelewem pocztowym). A pieniędzy dalej niema . Kiedy będą u mnie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gwizdz127 w takim przypadku powinien bezzwłocznie, jak płaciłeś przez allegro finanse ( przelewem na poczcie ) a sprzedawca odda przez allegro to trafią tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ a jak podałeś konto i sprzedawca zrobi przelew to wrócą na konto bankowe 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przelew został zrobiony na poczcie . Sprzedający twierdzi że pieniądze odesłał do allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie podawałem żadnego nr konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gwizdz127 a był mail od allegro o zwrocie, po takim mailu do 3 dni roboczych kasa powinna pojawić się tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poproszę o kontakt tel jeśli da rady
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gwizdz127 sprawdzałeś po linkiem czy nie ma kasy ?
Podaj numer zamówienia @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą co i jak 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niema nic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gwizdz127 Zwrot został zlecony. Jednocześnie wykonałeś przelew tradycyjny - jak sam piszesz, na poczcie - więc operator płatności nie miał możliwości przekazania pieniędzy na rachunek, z którego płaciłeś. Powinieneś otrzymać wiadomość od PayU z prośbą o podanie danych do zwrotu. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową (od końca kwietnia do teraz).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not czy to już jest nie aktualne ??? zawsze byłem przekonany że wracają na allegro finanse 😞
Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy:
- na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
- na rachunek limitu odnawialnego Allegro – jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
- na Allegro Finanse – jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 Kiedyś faktycznie zawsze środki wracały na saldo w Allegro Finanse. Natomiast od pewnego czasu PayU kontaktuje się z klientami, gdy zlecony jest zwrot przez sprzedającego, ale nie ma danych rachunku, na który pieniądze mają zostać oddane. Dzięki temu pieniądze szybciej wracają do klientów (pod warunkiem, że odpowiedzą na maila).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli w sumie dłużej wracają.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam nic żadnego meila o podanie nr konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gwizdz127 Skontaktuję się z Operatorem w tej sprawie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok to czekam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
😊 Słabo idzie sprawdzanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ja dalej kasy nie mam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@gwizdz127 Skontaktowaliśmy się z PayU z prośbą o ponowne przesłanie mejla i link został ponownie wysłany. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.