Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Problem jest następujący kupując dany produkt na allegro chcac zapłacić pomylilem wybór banku przekierowalo ba stronę tego banku wiec chciałem wrócić do wyboru banku nie moglem , moglem tylko kontynuować w wybranym banku wiec anulowałem transakcje przyszedł e-mail o anulowaniu wszystko ok.
Wziąłem zakupiłem od nowa dany przedmiot no i wybrałem poprawny bank przekierowalo na stronę banku oplacilem pieniążki pobrało wszystko niby ok e-mail o kupnie dostałem ale dostałem tez e-mail o anulowanej transakcji jak drugim razem nie anulowałem Dzwoniłem do Pana x który sprzedawał dany produkt powiedział ze żadnego przelewu nie dostał od payu Moje pytanie jest takie czy zwrot dostane od payu czy musze dodatkowo poczynić jakies czynności żeby odzyskać pieniądze ?
Jak anulowałeś to pieniążki wrócą na twoje konto w ciągu 2-3 dni.
@Robertos3680 Czasem bywa tak, że płatności są anulowane przez PayU. Taka wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci na konto w czasie około 3 dni. W zakładce Kupione możesz kliknąć Ponów płatność, pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrą do sprzedawcy. Możesz się wstrzymać z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty.
To znaczy ja nie anulowałem za drugim razem transakcji opłaciłem pobrało przyszedł e-mail ze zakupiłem ale nie było w e-mailu potwierdzenia o płatności przyszedł drugi e-mail z informacją ze transakcja została anulowana ale ja nie anulowałem za drugim razem 😐
No przecież wiem i piszę Ci wyżej, że czasem PayU anuluje wpłatę, nie Ty.
No rozumiem a jeśli w ciagu tych 3 dni nie oddadzą kasy to co w takiej sytuacji mam zrobić telefonicznie z PayU nie idzie wyjaśnić tej sytuacji
Oddadzą ale tak, będziesz mógł wyjaśnić.
@Robertos3680 Bywały takie przypadki, wtedy kontaktuj się z Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Ok Dziękuję zobaczymy jak to się potoczy