Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opis problemu klienta:
Dostalem informacje , że przesylka jest gotowa do odbioru. Pojechałem do właściwego paczkomatu i pokilku nieudanych próbach otwarcia skrytki zrezygnowalem i pojechalem do domu. W domu sprawdzilem raz jeszcze status przesyłki i jest jako odebrana. Przesylki nie odebralem bo jej odbior byl niemożliwy. Prosze o wyjaśnienie tej sytuacji . Towar na ktory czekam jest mi bardzo potrzebny i nie moge przez to dokonczyc naprawy samochodu
@AutoBazaar jak zielona budka to 616 306 886, a jak paczkomat, to 722 444 000
Czy szukał w odpowiedniej skrytce? O to jest pytanie....
Miałem kiedyś taką ciućme co szukała mojej paczki zamiast w przegródce, która się dla niej otwarła, to w innej niezamkniętej przez wcześniej odbierającego.
Oczywiście raban i zwrot pieniędzy, nie chciała też dosłania drugiej paczki, bo wyjeżdża i nie zdąży odebrać, tylko pieniądze.
Oczywiście moja paczka też znikła, nie wróciła.
Klient twierdzi że tak, aczkolwiek po jego wiadomości też się spodzewam że to on namieszał. Przekazałam mu że ma zadzwonić na infolinię, zobaczymy jak się to zakończy.
@AutoBazaar w takiej sytuacji kupujący powinien się z nami skontaktować.
Jeśli to nasz automat niech zadzwoni na infolinię (tel. 616 306 886) i poda numer przesyłki, Doradcy pomogą!
Dziękuję to jest automat Allegro Automat DHL BOX.
Dziękuję wszystkim za pomoc!
@AutoBazaar, ponieważ to jest DHL to kupujący powinien zadzwonić na numer 426345330 to jest infolinia dla DHL Box. Tak będzie najszybciej, więc możesz przekazać mu tę informację. Ja już zgłosiłam to u nas jako problem ze statusem, więc też będziemy się kontaktować z nim w tej sprawie.
@AutoBazaar skontaktowaliśmy się w tej sprawie z kupującym. Nie chce już otrzymać tej przesyłki i rezygnuje z zamówienia, dlatego zgłosiliśmy interwencję, w której poprosiliśmy o zwrot jej do Ciebie. Kupujący powinien odstąpić od umowy.
Bardzo przepraszam za tę sytuację!
🤔 już nie chce paczki.....
zapewne wystarczy mu zwrot 🤑
Ciekawe czy się odnajdzie.....
Obraził się.
Mam nadzieję, że na przewoźnika, a nie na sprzedawcę i nie wystawi sprzedawcy negatywa za to.
negatyw i nierozwiązana dyskusja to zestaw obowiązkowy, przecież nie otrzymał tego co zamówił, podobno.
jedna uwaga , masz apke w telefonie przysyłają kod do otwarcia , po drugie Allegro też ma kod otwarcia a po trzecie teraz trzeba dokładnie czytać , bo wszystko się po zmieniała z inpostem !