Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Wąż turbo AUDI A4 B6 B7 A6 C5 130 KM 8E0145834P 8122233896
Klient 14-10-2019 zakupił u mnie produkt który przed upływem 12 mies. pękł. 04-02-2020 otworzył dyskusję i chce zwrotu pieniędzy a nagle 12 marca zmienia zdanie i nie chce pieniędzy tylko wymianę przewodu na nowy. Warunkiem reklamacji jest zwrot paragonu, pękniętego przewodu i wypełnionego przez klienta protokołu reklamacyjnego. Klient nie może znaleźć paragonu, nie chce odesłać pękniętego przewodu i protokołu reklamacyjnego, informuje mnie że, cytuję (pismo wypełnię jak znajdę na to czas). Domniemuję że chce wyłudzić ode mnie pieniądze lub nowy przewód, albo zależy mu abym nie znalazł się w programie Super Sprzedawcy.
Co można zrobić z takim klientem?
Pozdrawiam
Dariusz Wójcik
Paragon do reklamacji nie jest potrzebny, nawet o to nie walcz, z resztą masz rację, klient ma tylko jedno wyjście złożyć reklamacje i odesłać towar, nie daj się szantażować allegro, nie mogą Cię do niczego zmusić reklamacja jest miedzy Tobą a klientem, oni nie są stroną w transakcji 🙂
@art-gum_net Jeśli reklamacja została złożona i w ciągu 14 dni nie została rozpatrzona, czyli kupujący nie otrzymał w tym czasie decyzji o jej odrzuceniu, to z mocy prawa jest ona uznana za przyjętą i żądania konsumenta powinny być spełnione. Wymagać paragonu nie można, można wymagać jakiegokolwiek dowodu zakupu. Teraz pozostaje czekać na odesłanie towaru, po którym powinno się zwrócić wpłatę, zgodnie z żądaniem reklamacyjnym. Dyskusja na Allegro w której kupujący reklamuje produkt także jest reklamacją.