anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odmawia zwrotu omyłkowego produktu.

sm_wifron
#7 Wielbiciel#

Hej! Omyłkowo wysłaliśmy do kupującego inny produkt, niż zamówił. Otworzył dyskusję, ale prowadzimy rozmowę również poprzez zwykłe wiadomości. Oczywiście ustaliliśmy, że on potrzebuje ten inny produkt i my go na własny koszt wyślemy, ale kupujący pisze, że nie odeśle tego omyłkowego. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient jest niemiły i roszczeniowy. Rozumiem zdenerwowanie, ale jesteśmy ludźmi i każdemu mogła się trafić pomyłka, tak? Czy mamy prawo żądać tego zwrotu? Jak to wygląda?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg#

@sm_wifron Wezwij kupującego do umożliwienia odbioru towaru przez Twojego kuriera i napisz, że jeśli tego nie zrobi to złożysz zawiadomienie na podstawie art. 284 KK - przywłaszczenie.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Dokładnie tak - jak odwiedzi go dzielnicowy to zmięknie 😉

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@sm_wifron sugeruję, abyście prowadzili dialog jedynie w dyskusji, tak aby doradca Allegro miał wgląd do waszej rozmowy. Kupujący ma obowiązek odesłać Ci niewłaściwy towar.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sm_wifron
#7 Wielbiciel#

Sprawa rozwiązana. Grzecznie poinformowaliśmy o artukule ujętym w KC, który przemówił do rozumu. Stanęło na tym, że klient zostawił produkt, nie chce tego prawidłowego, zwróciliśmy grzecznościowo różnicę w cenie, czyli całe 3 złote i koniec tematu. Ale oczywiście negatyw wleciał... Dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Nie przejmuj się negatywem - czasami potrafi zrobić dużo więcej dobrego niż złego 🙂

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@biosorcerer Otóż to - umiejętnie napisana odpowiedź na negatywa często jest bardziej wartościowa niż nie jeden pozytyw.

oznacz moderatorów