anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odmawia zwrotu omyłkowego produktu.

sm_wifron
#7 Wielbiciel#

Hej! Omyłkowo wysłaliśmy do kupującego inny produkt, niż zamówił. Otworzył dyskusję, ale prowadzimy rozmowę również poprzez zwykłe wiadomości. Oczywiście ustaliliśmy, że on potrzebuje ten inny produkt i my go na własny koszt wyślemy, ale kupujący pisze, że nie odeśle tego omyłkowego. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient jest niemiły i roszczeniowy. Rozumiem zdenerwowanie, ale jesteśmy ludźmi i każdemu mogła się trafić pomyłka, tak? Czy mamy prawo żądać tego zwrotu? Jak to wygląda?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg#

@sm_wifron Wezwij kupującego do umożliwienia odbioru towaru przez Twojego kuriera i napisz, że jeśli tego nie zrobi to złożysz zawiadomienie na podstawie art. 284 KK - przywłaszczenie.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Dokładnie tak - jak odwiedzi go dzielnicowy to zmięknie 😉

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@sm_wifron sugeruję, abyście prowadzili dialog jedynie w dyskusji, tak aby doradca Allegro miał wgląd do waszej rozmowy. Kupujący ma obowiązek odesłać Ci niewłaściwy towar.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sm_wifron
#7 Wielbiciel#

Sprawa rozwiązana. Grzecznie poinformowaliśmy o artukule ujętym w KC, który przemówił do rozumu. Stanęło na tym, że klient zostawił produkt, nie chce tego prawidłowego, zwróciliśmy grzecznościowo różnicę w cenie, czyli całe 3 złote i koniec tematu. Ale oczywiście negatyw wleciał... Dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Nie przejmuj się negatywem - czasami potrafi zrobić dużo więcej dobrego niż złego 🙂

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@biosorcerer Otóż to - umiejętnie napisana odpowiedź na negatywa często jest bardziej wartościowa niż nie jeden pozytyw.

oznacz moderatorów