anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kliknąłem, aby zwrócić towar (nie wysłany, oplacony), chociaż chciałem jedynie anulować zakup.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101398018
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Kliknąłem, aby zwrócić towar (nie wysłany, oplacony), chociaż chciałem jedynie anulować zakup. Teraz aplikacja prosi bym wysłałem im produkt (którego nie mam). W aplikacji pisze że towar jest zwrócony i nie ma jak to zmienić. Co mam robić w tej sytuacji? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101398018 w tej sytuacji skontaktuj się ze sprzedającym, aby poinformować go o Twojej decyzji związanej z odstąpieniem od umowy.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów