Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ja mam podobną sytuację, ale jestem po drugiej stronie. Zrobiłam zwrot. Spakowałam wszystko w ten sam karton, w którym przyszło, tak samo jak było. Ale sprzedawca nie zrobił zwrotu pieniędzy. Najpierw twierdził, że to ja uszkodziłam towar, potem, że źle spakowałam. Nie spisał nawet protokołu przy odbiorze przesyłki, nie złożył reklamacji u kuriera. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło. Chyba muszę nabrać ostrożności. Dwa razy się zastanowić, zanim coś kupię.
@majgoosia bezpieczeństwo transakcji jest dla nas priorytetem. Polecam rozpocząć ze sprzedającym dyskusję. Będzie on miał 24h na odpowiedź (czas nie płynie w weekendy i święta). Dyskusja jest przez nas monitorowana. W przypadku braku porozumienia ze sprzedającym, zawsze można skorzystać z opcji “poproś o pomoc Allegro” - chętnie pomożemy, aby Cię wesprzeć.
@majgoosia nie spisał protokołu szkody czyli popełnił bład bo towar odebrał bez zastrzeżeń , domagaj się stanowczo pełnego zwrotu środków .
@majgoosia Otwórz mu dyskusję, nie może tak robić: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa