anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kliknięcie w przycisk anulowania po czasie

MAMY ROZWIĄZANIE!
browzur
#12 Orędownik#

Trochę nietypowe zachowanie, sprawdzone w dwóch przeglądarkach (Edge i Chrome) na moim koncie, zaprowadziło mnie aż tutaj. Towar dawno opłacony i odebrany, a z lewej strony tego towaru przycisk Anuluj zakup. Niby, kto nie ryzykuje, w kozie nie siedzi, jednakże przezornie spytam, co się może wydarzyć po kliknięciu w anulowanie? To bug, czy myk?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#

@browzur błąd, bo anulowanie powinno zniknąć po 3 dniach od zakupu lub zmianie statusy lub wprowadzeniu numeru przesyłki 🙂 

@_HolaOla_   @la_nika   @mr_oma  coś dziwnego ?

co się może wydarzyć po kliknięciu w anulowanie? nic anulowanie to odstąpienie ale korzystając z tego zamiast zwrotu smart nie masz darmowej wysyłki 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 i dlatego nowy pomysł allegro  automatycznego zwrotu środków przy anulowaniu transakcji jest według mnie poroniony . Wolę mieć nad tym kontrolę .

oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@kostas11 , widać po moim ryzykownym posunięciu, że to dalej błąd. Zmieniło się na "Płatność anulowana" i z prawej strony: "Dla zakupów starszych niż 2 miesiące możliwość płatności jest wyłączona." Kamień z serca!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@browzur Jeśli sprawa jest nadal aktualna, to poproszę o zrzut lub zdjęcie. Generalnie anulowanie zamówienia jest możliwe wyłącznie do czasu gdy Sprzedający: 

  • nie zmieni statusu Twojego zamówienia na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane",
  • nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.

Dlatego aby wyjaśnić tę sytuację, potrzebuję od Ciebie więcej informacji dotyczących tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ , kliknąłem w przycisk i jest jak na wycinkach (dwóch). 

Zamówienie bcd077d3-0c5e-11eb-a3cb-57b296afe06aANULOWANE.JPGzwrot zakupu.JPG

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@browzur Zamówienie numer bcd077d3-0c5e-11eb-a3cb-57b296afe06a z dnia 12.02.2021 r. rzeczywiście jest anulowane, ale dokładnie takie samo zamówienie, z takimi samymi przedmiotami jest na Twoim koncie jeszcze jedno. Pochodzi z dnia 12.10.2020 i ma numer 37969ab3-0c61-11eb-ac26-af5dbc5c8f79. Tak jak piszesz zostało ono odebrane i zapłacone, więc najprościej mówiąc na Twoim koncie są dwa, identyczne zamówienia, jedno zrealizowane, a drugie anulowane. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ , to w takim razie musi to być jakiś szewski błąd, bo nie anulowałem. Jedynie mogę to w tych trzech kropeczkach ukryć, by nie szpeciło.

oznacz moderatorów