anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kliknięcie w przycisk anulowania po czasie

MAMY ROZWIĄZANIE!
browzur
#12 Orędownik#

Trochę nietypowe zachowanie, sprawdzone w dwóch przeglądarkach (Edge i Chrome) na moim koncie, zaprowadziło mnie aż tutaj. Towar dawno opłacony i odebrany, a z lewej strony tego towaru przycisk Anuluj zakup. Niby, kto nie ryzykuje, w kozie nie siedzi, jednakże przezornie spytam, co się może wydarzyć po kliknięciu w anulowanie? To bug, czy myk?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#

@browzur błąd, bo anulowanie powinno zniknąć po 3 dniach od zakupu lub zmianie statusy lub wprowadzeniu numeru przesyłki 🙂 

@_HolaOla_   @la_nika   @mr_oma  coś dziwnego ?

co się może wydarzyć po kliknięciu w anulowanie? nic anulowanie to odstąpienie ale korzystając z tego zamiast zwrotu smart nie masz darmowej wysyłki 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 i dlatego nowy pomysł allegro  automatycznego zwrotu środków przy anulowaniu transakcji jest według mnie poroniony . Wolę mieć nad tym kontrolę .

oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@kostas11 , widać po moim ryzykownym posunięciu, że to dalej błąd. Zmieniło się na "Płatność anulowana" i z prawej strony: "Dla zakupów starszych niż 2 miesiące możliwość płatności jest wyłączona." Kamień z serca!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@browzur Jeśli sprawa jest nadal aktualna, to poproszę o zrzut lub zdjęcie. Generalnie anulowanie zamówienia jest możliwe wyłącznie do czasu gdy Sprzedający: 

  • nie zmieni statusu Twojego zamówienia na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane",
  • nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.

Dlatego aby wyjaśnić tę sytuację, potrzebuję od Ciebie więcej informacji dotyczących tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ , kliknąłem w przycisk i jest jak na wycinkach (dwóch). 

Zamówienie bcd077d3-0c5e-11eb-a3cb-57b296afe06aANULOWANE.JPGzwrot zakupu.JPG

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@browzur Zamówienie numer bcd077d3-0c5e-11eb-a3cb-57b296afe06a z dnia 12.02.2021 r. rzeczywiście jest anulowane, ale dokładnie takie samo zamówienie, z takimi samymi przedmiotami jest na Twoim koncie jeszcze jedno. Pochodzi z dnia 12.10.2020 i ma numer 37969ab3-0c61-11eb-ac26-af5dbc5c8f79. Tak jak piszesz zostało ono odebrane i zapłacone, więc najprościej mówiąc na Twoim koncie są dwa, identyczne zamówienia, jedno zrealizowane, a drugie anulowane. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ , to w takim razie musi to być jakiś szewski błąd, bo nie anulowałem. Jedynie mogę to w tych trzech kropeczkach ukryć, by nie szpeciło.

oznacz moderatorów