Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo planowanych prac serwisowych w dniu 14.03.2021 od godz. 22:00 do godz. 24:00, będzie można bez problemu odbierać paczki z Paczkomatów przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru. 🙂
Aplikacja InPost Mobile będzie, na czas prac, działać w trybie offline, a to znaczy, że nie zostaniecie automatycznie wylogowani i będziecie mogli sprawdzić otrzymane wcześniej kody odbioru i kody QR.
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia i opłacania przesyłek bezpośrednio w Paczkomatach, umieszczania paczek w Paczkomatach, a także (w części sklepów internetowych) nie będzie możliwości wyboru opcji dostawy do Paczkomatu.
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie ⏰, ważności etykiet oraz kodów zwrotu.
Szczegółowe informacje znajdziecie 👉 tu
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
Hej. A co takiego się Stało, że sprzedający od 10 marca nie może wysłać mi paczki przez inpost?