anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

komunikat ,,Nie udało nam się wczytać danych o Smart!" przy wystawionych przedmiotach.

SZENDRAF
#7 Wielbiciel#

Mimo że smart został wykupiony, przy wystawionych produktach widnieje dopisek ,,Nie udało nam się wczytać danych o Smart!" przez co oferty nie są pozycjonowane ponieważ nie ma na nich smarta(mimo że został wykupiłem). Czy ma to związek z tym, że konto jest świeże? czyli założone w sierpniu. Nie byo nic z niego kupowane do dzisiaj- czyli momentu wykupienia smarta.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SZENDRAF Prześlij proszę zrzut ekranu z widokiem opisanego problemu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DoMiki7
#7 Wielbiciel#

Witam mam podobny problem mogę 

oznacz moderatorów

DoMiki7
#7 Wielbiciel#

Sprawdź czy masz 3 różne metody dostawy, u mnie w tym był problem 

oznacz moderatorów

SZENDRAF
#7 Wielbiciel#

Rozwiązaniem było zamówienie czegoś z dostawa smrat, aktywowało to opcję sprzedaży z funkcją smart

oznacz moderatorów