Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej, chyba jest błąd w apce na iOS, który polega na tym, ze muszę logować się za każdym razem gdy chce wejść do wiadomości (mimo ze jestem normalnie zalogowany cały czas). I za każdym razem trzeba podawać kod SMS.
ponadto pole hasło jest czyszczone (przynajmniej gdy używam managera haseł)
@pkot123 Nie udało mi się powtórzyć tego problemu. Czy korzystasz z aktualnej wersji aplikacji?
6.48, zaktualizowałem teraz do najnowszej 6.50.1 i jest to samo.
Dodałbym filmik ale nie są się tu chyba wrzucić
@pkot123 Prześlij filmik na adres spolecznosc@allegro.pl. Skonsultuję tę sprawę z zespołem techniczym.
Jest listopad, czy problem został rozwiązany? U mnie to samo.
@serenidad w sierpniu nie otrzymaliśmy filmiku z błędem, dlatego nie ma odpowiedzi w wątku. Nie udało mi się powtórzyć błędu. Czy masz najnowszą wersję aplikacji Allegro? Czy możesz przesłać filmik na adres spolecznosc@allegro.pl na którym ten problem będzie widoczny? Napisz też proszę, z jakiego systemu korzystasz.