anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konsultanci odpowiadający na komntarze w Google Play to jakieś żarty

saper_2
#9 Pomysłodawca#

Zwykle nie "narzekam" ale dzisiaj odpowiedź waszego konsultanta pod moim komentarzem w Google Play do waszej appki na Androida (żeby mi znowu ktoś nie wciskał kitu o przeglądarce) to jakaś kpina połączona z brakiem kompetencji albo bezmózgie kopiuj-wklej. Odpisuje na komentarz abym: zaktualizował przeglądarkę i wyczyścił ciasteczka - LITOŚCI!!!

 

(nie znalazłem działu na temat aplikacji, więc wrzucam tutaj)

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@saper_2 dziękuję za Twoją wiadomość! Czy możesz podesłać zrzut ekranu na którym widoczna będzie Twoja opinia, data jej umieszczenia oraz odpowiedź pracownika Allegro? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

saper_2
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_20240828-195217s.jpg

 

Poprzedni mój komentarz, w kwestii załączników (FV) do zamówień też podobnie "nie przemyślana" odpowiedź (o treści, że to wina przeglądarki).

 

Zanim zostawiłem opinię... Najpierw pokazał się komunikat o przekroczeniu ilości połączeń (???) jak chciałem wyświetlić centrum wiadomości i reCaptcha.... Rozwiązałem kilka tych kapci (chyba ponad 5) i w końcu mnie "trafiło"  😡😠 ponieważ w kółko pokazywała się z "błędna odpowiedź" lub "zaznacz nowe", więc prawie rzuciłem telefonem zamykając appke Allegro. Teraz przez komputera zgrałem sobie z wiadomości załączniki (fv do zakupów) żeby się rozliczyć. (w tej kwestii też mam propozycję do apki)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@saper_2 ok, dziękuję! Aby wyjaśnić dlaczego ta captcha pojawia się w aplikacji, ponieważ nie powinna i najprawdopodobniej dlatego osoba odpowiadająca na Twoją ocenę zasugerowała rozwiązanie dla przeglądarki, potrzebuję kilka informacji. 
Czy mogę poprosić Cię o zrzut ekranu z pojawiającą się captchą oraz zrzut ekranu po jej zatwierdzeniu, a także napisz proszę, czy korzystasz z VPN? 
Wyjaśnię to z zespołem, który odpowiada za poprawne działanie aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

saper_2
#9 Pomysłodawca#

Niestety działo się to jak byłem w pracy - screenshotów nie jestem w stanie zrobić w przeszłość 😉... Przed momentem sprawdziłem i centrum wiadomości pojawia się już bez problemu w appce. Jeśli się powtórzy to zrobię screenshoty.

VPN nie używam cały czas (jedynie jako sposób połączenia się z siecią domową), a też nie wpadłem na pomysł aby sprawdzić czy z "domu" też jest problem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@saper_2 oki, daj proszę znać, jeśli problem się powtórzy, będziemy to wyjaśniać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów