Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwykle nie "narzekam" ale dzisiaj odpowiedź waszego konsultanta pod moim komentarzem w Google Play do waszej appki na Androida (żeby mi znowu ktoś nie wciskał kitu o przeglądarce) to jakaś kpina połączona z brakiem kompetencji albo bezmózgie kopiuj-wklej. Odpisuje na komentarz abym: zaktualizował przeglądarkę i wyczyścił ciasteczka - LITOŚCI!!!
(nie znalazłem działu na temat aplikacji, więc wrzucam tutaj)
@saper_2 dziękuję za Twoją wiadomość! Czy możesz podesłać zrzut ekranu na którym widoczna będzie Twoja opinia, data jej umieszczenia oraz odpowiedź pracownika Allegro?
Poprzedni mój komentarz, w kwestii załączników (FV) do zamówień też podobnie "nie przemyślana" odpowiedź (o treści, że to wina przeglądarki).
Zanim zostawiłem opinię... Najpierw pokazał się komunikat o przekroczeniu ilości połączeń (???) jak chciałem wyświetlić centrum wiadomości i reCaptcha.... Rozwiązałem kilka tych kapci (chyba ponad 5) i w końcu mnie "trafiło" 😡😠 ponieważ w kółko pokazywała się z "błędna odpowiedź" lub "zaznacz nowe", więc prawie rzuciłem telefonem zamykając appke Allegro. Teraz przez komputera zgrałem sobie z wiadomości załączniki (fv do zakupów) żeby się rozliczyć. (w tej kwestii też mam propozycję do apki)
@saper_2 ok, dziękuję! Aby wyjaśnić dlaczego ta captcha pojawia się w aplikacji, ponieważ nie powinna i najprawdopodobniej dlatego osoba odpowiadająca na Twoją ocenę zasugerowała rozwiązanie dla przeglądarki, potrzebuję kilka informacji.
Czy mogę poprosić Cię o zrzut ekranu z pojawiającą się captchą oraz zrzut ekranu po jej zatwierdzeniu, a także napisz proszę, czy korzystasz z VPN?
Wyjaśnię to z zespołem, który odpowiada za poprawne działanie aplikacji.
Niestety działo się to jak byłem w pracy - screenshotów nie jestem w stanie zrobić w przeszłość 😉... Przed momentem sprawdziłem i centrum wiadomości pojawia się już bez problemu w appce. Jeśli się powtórzy to zrobię screenshoty.
VPN nie używam cały czas (jedynie jako sposób połączenia się z siecią domową), a też nie wpadłem na pomysł aby sprawdzić czy z "domu" też jest problem.
@saper_2 oki, daj proszę znać, jeśli problem się powtórzy, będziemy to wyjaśniać 🙂