anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z Allegro

abell5
#7 Wielbiciel#

Staram się od dłuższego czasu odnaleźć bezpośredni kontakt z Allegro, gdyż często chciałbym zwrócić uwagę Państwa na pewne sprawy. Po przeczytaniu wszystkich podpowiedzi, pomocy, FAQów widzę, że bardzo bronicie dostępu do siebie. Uznałem, że tylko w ten sposób mogę wyrazić swoją wolę, ocenę czy inne sugestie.

Allegro Smart prze miesiąc za darmo! Super, wchodzę w to. Na końcu płatności, oczekujecie akceptacji automatycznej płatności za kolejny miesiąc, chyba że sam wcześniej zrezygnuję. 

To jest skandal, a zapis pułapką. Kilku operatorów sieci komórkowych dostało za to po łapach. Jest mi po prostu przykro, że widzę i czytam takie rzeczy na Allegro. Korzystam z allegro od... nie pamiętam kiedy. I jeżeli na rynku pojawi się dal Was konkurencja, stracicie klienta. Dobrej nocy. 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Adekpol
#13 Ambasador#

Podobna sytuacja z wyróżnieniami, dają za darmo i trzeba pamiętać że jak się skończą to wyróżnienia trzeba ręcznie wyłączyć

Mogliby dodać automatycznie ustawianie na jaki czas chcesz wyróżnić produkt 10/20/30 itp.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@abell5 Kontakt z Allegro jest skrzętnie ukryty. Musisz kliknąć "Pomoc" na dole strony, potem wybrać dowolny temat, na przykład "Sposoby zakupów", następnie kliknąć przykładowo "Jak kupować" i dopiero wtedy na dole pojawi się odnośnik "Skontaktuj się z nami", gdzie możesz wybrać dowolny temat korespondencji. Kilka lat temu był czas, bardzo krótko, gdy formularz kontaktowy znajdował się na stronie głównej serwisu pod linkiem "Kontakt" i nie trzeba było go szukać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@abell5 @xyz96Cała zakładka Pomoc jest do Waszej dyspozycji. Możecie do nas wysłać wiadomość mailową, umówić się na rozmowę telefoniczną, bądź porozmawiać na czacie z naszym pracownikiem. Co więcej, jesteśmy dostępni we wszystkich mediach społecznościowych, najpopularniejszych komunikatorach oraz tutaj. 

Sama strona Pomocy jest ułożona w taki sposób nie bez przyczyny. Przy tak dużej liczbie spraw, która napływa do nas każdego dnia oraz ich różnorodnej tematyce, chcemy aby doradzali Wam specjaliści w danej tematyce. Jeśli pozostalibyśmy przy jednym, uniwersalnym formularzu samo rozdzielenie wiadomości do odpowiednich zespołów, znacznie wydłużyłoby czas oczekiwania na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Nie o to chodzi. Chodzi o to, że formularz jest ukryty, gdyby nie był ukryty, a odnośnik znajdował się na stronie głównej, jak dawniej, to także mogłoby działać odpowiednie rozdzielanie wiadomości, czyli wybór właściwej ścieżki kontaktu w zależności od tematu - teraz też tak to działa, po dotarciu do formularza można zmieniać dowolnie tematy i nie wpływa to na czas oczekiwania na odpowiedź.  Prawda jest taka, że Allegro ukryło formularz aby jak najwięcej osób szukało rozwiązania problemu w artykułach Pomocy, zamiast zawracać głowę pracownikom Allegro.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

"Prawda jest taka, że Allegro ukryło formularz aby jak najwięcej osób szukało rozwiązania problemu w artykułach Pomocy, zamiast zawracać głowę pracownikom Allegro."

@xyz96 Zdradzisz mi skąd masz taką wiedzę na ten temat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Lata doświadczeń, obserwacji poczynań Allegro, zapamiętana treść historycznych komunikatów, lektura nieistniejącego Cafe Pomoc itp 🙂

oznacz moderatorów

Client:79267309
#7 Wielbiciel#

Ola,

Próbuję od dwóch dni skontaktować się Wami telefonicznie, niestety opcja zamówienia rozmowy telefonicznej jest nieaktywna w przypadku przynajmniej 3/4 tematów w kategorii Pomoc dla kupujących (przejrzałam większość). Czy usunęliście w ogóle opcję kontaktu telefonicznego czy brak takiej opcji kontaktu ma charakter tymczasowy?

oznacz moderatorów

Client:79267309
#7 Wielbiciel#

Dodam jeszcze tylko, że tak samo jest z opcją czatu - jest nieaktywna. Pozostaje tylko opcja formularza kontaktowego, na który nie odpowiadacie od kilku dni.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79267309 Nie, ma to wyłącznie charakter tymczasowy i jest zazwyczaj spowodowane liczbą spraw, które są w danym momencie prowadzone. 

Na czym polega Twój problem? Być może uda nam się pomóc, jesteśmy tutaj dla Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:79267309
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Zgłosiłam naruszenie Regulaminu kilka dni temu, ale aukcje nadal są aktywne. Próbuję dowiedzieć się, czy Allegro nie uznało naruszenia Regulaminu, czy jeszcze nie zajęło się zgłoszeniem i trzeba czekać na usunięcie aukcji.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:79267309 Allegro po zgłoszeniu przez formularz poinformuje Cię o swej decyzji, czasem trwa to długo. Nie licz jednak od razu na usunięcie aukcji, zapewne będzie to tylko upomnienie lub inne "stosowne działania", a oferty pozostaną.

oznacz moderatorów

Client:79267309
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odpowiedź, ale wolałabym poznać stanowisko Allegro w tej sprawie - HolaOla_ ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79267309 Przepraszam, że musiałaś dłużej czekać na odpowiedź od nas w tej sprawie. Zgłoszenie zostało już przekazane do właściwego zespołu, który obecnie nad nim pracuje. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@abell5 Wykupiłeś standardową usługę Smart!, stąd też na końcu wymagana była akceptacja comiesięcznej płatności. Aktywowanie bezpłatnego pakietu Allegro Smart! jest możliwe z poziomu:

  • żółtej belki na stronie głównej Allegro.pl,
    Smart.jpg
  • strony promocyjnej Allegro Smart: https://allegro.pl/smart,
  • wiadomości mailowej, którą otrzymał każdy klient,
  • formularza opcji dostawy i płatności podczas dokonywania transakcji.
    Smart2.jpg

Po zakończeniu darmowego okresu, usługę automatycznie wyłączymy, bez pobierania jakichkolwiek środków. Jeśli natomiast masz już aktywny pakiet miesięczny lub roczny - nie wymagamy żadnych działań, ponieważ sami dodamy do subskrypcji kolejny miesiąc.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów